Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Detta hotell innanför murarna till gamla staden ligger bra till och nära till det mesta.
Bra och stora rum,något smala sängar som är ganska hårda.
Snyggt och rent är det såväl på rummen som på hotellet i övrigt.
Frukosten är det som drar ner betyget, kaffemaskiner för hushållsbruk gör att det blir kö då det tar för lång tid.
Utbudet är varierat men bredsidan är det bara vitt bröd.
Hit skulle jag kunna tänka mig att bo igen.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Dan G
Piotr J, General Manager på Hotel Polski Pod Bialym Orlem, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2018

Tack för att du valt att bo hos oss och även för att du tog dig tiden att skriva om din vistelse.Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss! Jag hoppas vi får äran att välkomna er igen.

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Jag åkte till Krakow för att fira min 50-årsdag tillsammans med föräldrar, bror och svägerska och barn med respektive. Allt fungerade så bra i ett mysigt Krakow.
Transport till och från hotellet var i tid, hotellrummen klara i tid och där vi alla hade unikt inredda rum.
Stor, härlig frukostbuffé och läget på hotellet var perfekt!
Kan varmt rekommendera både hotellet och Krakow i stort, så mysig stad med så många caféer och mysiga restauranger.

Tips för att välja rum: Alla rum är trevliga men rummen ut mot gatan kan släppa ifrån sig ljud från passerande människor.
Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Charlotte H

Tack för att du valt att bo hos oss och även för att du tog dig tiden att skriva om din vistelse.Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss! Jag ska se till att dela dina fina ord med vår underbara personal. Jag hoppas vi får äran att välkomna er igen.

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, med trevlig personal och fina rum. Ligger bra till i centrala Krakow, bara att gå runt hörnet så är man på en gågata mot stora torget. Sköna sängar var det också !! Går man ut ur muren så ligger ett shoppingcenter bara 200 från hotellet

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Henrik A

Tack för att du tagit dig tid att skriva om ditt besök hos oss.
Vi är så glada att du trivts hos oss, att vårt hotell blir så uppskattat värmer verkligen.

Genreal Manager

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Tre väninnor på helgresa, mycket nöjda. Bra läge och mycket fräscha rum. Vi hade alla enkelrum mot innergården, tyst och lugnt. Bra frukost med många valmöjligheter. Rummen var lite olika stora men alla fräscha med i princip nyrenoverade badrum.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Tanzacat

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Ett bra bemötande av hotellet både på mejlkontakt innan och vid ankomst. Vi fick checka in tidigare och hotellet hjälpta till med transport till och från flygplatsen. Kan verkligen rekommendera detta hotell och kommer återvända.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Erik J