“Fin miljö med vackert upplägda maträtter”
Omdöme om Szara Ges

Szara Ges
Rankad som nr 54 av 1 878 Restauranger i Kraków
Omdömet skrevs 25 september 2018

Blir som att samtidigt vara på en konstutställning då man äter här. Vackra uppläggningar av maten som även är bra och välsmakande.
Var dock lite svårt samtala då det var rätt så hög ljudnivå i restaurangen under vårt besök.

Tack connyj45

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Denna restaurang borde inte göra någon besviken. Fin miljö och välbalanserade smaker. God och uppmärksam service som inte kändes påträngande. Skulle gärna tänka oss komma tillbaka.

Tack Hermanlasse
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på nio personer som åt trerättersmiddag här. Fantastisk serveringspersonal, så hjälpsam och vänlig. Maten var lika bra den. Konstverk för ögat som smakade bra. Miljön väldigt trivsam också. Verkligen värt ett besök!

Tack MiaPe80
Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Otroligt vacker restaurang vid stora torget. Vi var ett stort gäng 57 st och bjöds på en otroligt god 3-rätters middag och därtill hörande dryck. Väldigt trevlig och serviceminded personal. Gå hit, ni kommer inte att bli besvikna.

Tack Björn F
Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Vilken mat, woow! Super god!
Vi åt plankstek och det var kanon verkligen. Ligger mitt på torget, bredvid hard rock cafe.

Tack jessicablomdahl

Resenärer som tittade på Szara Ges tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Szara Ges? Berätta vad du tyckte!