“Fantastisk mat och service”
Omdöme om Szara Ges

Szara Ges
Rankad som nr 54 av 1 854 Restauranger i Kraków
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på nio personer som åt trerättersmiddag här. Fantastisk serveringspersonal, så hjälpsam och vänlig. Maten var lika bra den. Konstverk för ögat som smakade bra. Miljön väldigt trivsam också. Verkligen värt ett besök!

Tack Mia P

Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Otroligt vacker restaurang vid stora torget. Vi var ett stort gäng 57 st och bjöds på en otroligt god 3-rätters middag och därtill hörande dryck. Väldigt trevlig och serviceminded personal. Gå hit, ni kommer inte att bli besvikna.

Tack Björn F
Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Vilken mat, woow! Super god!
Vi åt plankstek och det var kanon verkligen. Ligger mitt på torget, bredvid hard rock cafe.

Tack Jessica B
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Bokade bord några veckor innan. Fick ett bord bredvid ett annat par. Lite för nära med tanke på att det var så ledigt i lokalen. Men vi talade olika språk så det var ok.
Bra service rakt igenom hela besöket, oerhört uppmärksam på bara en liten blick från oss. Menyn innehöll många rätter med spännande tillbehör. Valde en dessert som liknade ett fågelbo med ett gåsägg, fantastiskt fint gjort! Allt smakade underbart! Miljön i restaurangen andas lyx och glamour! Är du inställd på att klä dig vackert, få hänga av ytterkläder i garderob i entrén, äta något dyrare för att vara i Polen) njuta av uppläggning som konstverk på tallriken, (små portioner)kanske en romantisk kväll för två då rekommenderas denna! Vi njöt av vår kväll!

1  Tack Marieee72
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Kort & gott, Fantastiskt!
Mysig lokal med snygg och elegant missmatch inredning. Riktigt bra service med grym fingertoppskänsla, otroliga matkreationer med ett elegant utförande och helt fantastiska smaker! Väldigt prisvärt och ett måste när man är i Krakow!
Toppbetyg!

Tack Swetrip

Resenärer som tittade på Szara Ges tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Szara Ges? Berätta vad du tyckte!