“Toppenrestaurang!”
Omdöme om Klimaty Poludnia

Klimaty Poludnia
Rankad som nr 38 av 1 822 Restauranger i Kraków
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Stare Miasto
Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Toppenrestaurang! Fin fisk och trevlig service. Lugn och mysig miljö. Ligger lite avskilt men väl värd ett besök. Behöver inga inkastare.

1  Tack Lars T

Omdömet skrevs 18 november 2017

Väldigt trevlig atmosfär med bra service och mycket hjälpsam personal. Trevlig innergård. Vi åt halomi som förrätt vilket var fantastiskt!

1  Tack C1444FQthomas
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Mysig lite avsides restaurang med god, fräsch, modern och prisvärd mat. Dessutom mycket trevlig och kunnig personal.

1  Tack PQAB K
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Det var riktigt bra service och super god mat! Det fanns både polska och italienska rätter. Mycket god dryck serverades, både polskt vin och polsk öl. Vi satt och fullständigt njöt på innergårdens uteservering.

Tack EllenGustafsson
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig liten mysig restaurang som jag rekommenderar varmt. Personal mycket bra och kunnig så kommer du till Krakow någon gång ta dig då till denna restaurang.

1  Tack Lina G

Resenärer som tittade på Klimaty Poludnia tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Klimaty Poludnia? Berätta vad du tyckte!