“Perfekt!”
Omdöme om Klimaty Poludnia

Klimaty Poludnia
Rankad som nr 35 av 1 878 Restauranger i Kraków
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Stare Miasto
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Det var riktigt bra service och super god mat! Det fanns både polska och italienska rätter. Mycket god dryck serverades, både polskt vin och polsk öl. Vi satt och fullständigt njöt på innergårdens uteservering.

Tack EllenGustafsson

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig liten mysig restaurang som jag rekommenderar varmt. Personal mycket bra och kunnig så kommer du till Krakow någon gång ta dig då till denna restaurang.

1  Tack Lina G
Omdömet skrevs 28 juni 2017

Vi kom strax efter 19-snåret på en onsdagskväll. Väldigt trevlig innegård som påminner om vilket fint vindistrikt som helst. Bra med platser som snabbt blev fyllda. Kunder fick köa för att få ett bord, och vi förstod varför efter vår måltid. Vi åt regnbågsforell och kanin. Mycket bra smaker med lagom kryddning. Rosé vinet till var också bra. Det blev lite väntan men inte mer att vi stod ut med det, och hela tiden var servitören och talade om att det skulle ta några minuter till p.g.a många kunder.
Men allt var till fullt nöje och rekommenderas starkt. Missa inte detta ställe även om det kan vara svårt att hitta, utan att söka på ex google maps.

Tack robertsimonsson
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Hittade hit med hjälp av TripAdvisor, låg in från huvudgatan med en trevlig trädgårdsservering. Åt grilljerad getost med sallad och bacon som var utsökt. Till huvudrätt blev det fläskfilé med gräddsås och marinerad morot. Allt var mycket gott och lagom portioner, kan rekommendera detta ställe varmt.

Tack Matjon6
Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Polsk restaurang med dragspel musik. Skulle jag inte veta om restaurangen skulle jag nog missat den. Personalen pratar bra engelska. Restaurangen ligger precis utanför gamla stan. Väldigt bra priser. Maten är typisk polsk. Verkar som polackerna själva går hit då det inte var mycket turister.

Tack Eva R

Resenärer som tittade på Klimaty Poludnia tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Klimaty Poludnia? Berätta vad du tyckte!