Öppet i dag: 09:00 - 22:00
Höjdpunkter från omdömen
ok

Omdömet skrevs 17 oktober 2017
Linda A
Albert Einstein med flera....

Första gången jag besökt ett waxmuseum. Ganska litet, och man har snabbt gått igenom det. Där ... läs mer

Omdömet skrevs 14 januari 2017
119victoriag
Karlstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 302 omdömen

översatt av Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Kraków
från 40,40 US$
från 41,60 US$
från 43,90 US$
från 79,70 US$
Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Vi gick in på detta ställe ganska sent på kvällen när vi var på väg tillbaka till hotellet. Priset var ganska billigt men tycker inte det var prisvärt. Få vaxdockor och väldigt många var polska kändisar. Bäst var påvarna och absolut sämst var H Clinton.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack jano935
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Hade tid över innan vi skulle hem. Så vi passade på att gå in i detta wax museum. Dem var bra gjorda, men fanns inte alls många figurer.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Linda A
Omdömet skrevs 17 september 2017

Litet museum, men dockorna är mycket välgjorda. Billigt inträde. Har besökt både MT i London och Amsterdam, samt vaxmuseet i Barcelona. detta är det minsta stället, men välgjorda dockor, utom H Clinton

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack Annbe20
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Bortkastade pengar. Man erbjuds 50% rabatt vid nästa besök om man gav 5 i betyg på Tripadvisor. Lär ju aldrig hända.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Peter T
Omdömet skrevs 21 april 2017 från mobil enhet

Detta pyttelilla vaxmuseum har mycket lite att erbjuda. Några få dockor, mestadels polska politiker och påvar. Barnfamiljer kan lockas att gå in, eftersom de skyltar med sagofigurer, men bör bli besvikna. Det tog oss ca 10 minuter att se allt. Å andra sidan kostade det ca 70 sek för två vuxna.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack Catarina A