“Ett skämt”
Omdöme om Polonia Wax Museum

Polonia Wax Museum
Rankad som nr 204 av 332 saker att göra i Kraków
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Anpassat för rullstol, Badrum
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Kan vara vårt mest misslyckade sevärdighets besök någonsin.
Även om det bara kostar 75 kronor. Så är det bättre att spara de ynka 5 minuter det tar att gå igenom mestadels polska figurer och många undermåliga dockor.

Tack hasse w

Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Vi gick in på detta ställe ganska sent på kvällen när vi var på väg tillbaka till hotellet. Priset var ganska billigt men tycker inte det var prisvärt. Få vaxdockor och väldigt många var polska kändisar. Bäst var påvarna och absolut sämst var H Clinton.

Tack Jan O
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Hade tid över innan vi skulle hem. Så vi passade på att gå in i detta wax museum. Dem var bra gjorda, men fanns inte alls många figurer.

Tack Linda A
Omdömet skrevs 17 september 2017

Litet museum, men dockorna är mycket välgjorda. Billigt inträde. Har besökt både MT i London och Amsterdam, samt vaxmuseet i Barcelona. detta är det minsta stället, men välgjorda dockor, utom H Clinton

Tack Annbe20
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Bortkastade pengar. Man erbjuds 50% rabatt vid nästa besök om man gav 5 i betyg på Tripadvisor. Lär ju aldrig hända.

Tack Peter T

Resenärer som tittade på Polonia Wax Museum tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Polonia Wax Museum? Berätta vad du tyckte!