“Bra meny, mediokra smaker”
Omdöme om Restaurant Tatiana

Restaurant Tatiana
Rankad som nr 3 av 362 Restauranger i Katowice
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Śródmieście
Omdömet skrevs januari 21 2017 från mobil enhet

Min caesarsallad saknade ingredienser och kycklingen var gammal. Glassen till efterrätten var inte hemmagjord. Jag hade stora förväntningar men blev tyvärr besviken. Priserna är ok och personalen är trevliga, men kocken måste höja sig några snäpp.

Tack deac1313

Omdömet skrevs augusti 27 2016

Mycket god och vällagad mat. Trevlig och tillmötesgående personal. Satt på uteserveringen en underbar kväll i augusti.

Tack Anette K
Omdömet skrevs augusti 6 2016 från mobil enhet

Jätte mysig miljö, jätte trevlig serverings personal. Och god mat. Och bra priser! Om det är väder till det så passa på att sitta ute i uteserveringen, väldigt trevligt!

Tack kinna85
Omdömet skrevs juni 20 2016 från mobil enhet

Väldigt god mat, trevlig personal och verkligen prisvärt. Vi åt en högklassig trerätters middag, med flera glas vin/öl, för en nota på ungefär 500 kr. De har en uteservering på en gågata, men även mysiga bord inomhus. Restaurangen rekommenderas för besökare i Katowice!

Tack ellcar
Omdömet skrevs november 18 2015

Trevlig restaurang vid torget med vattenfall gå till vänster vid gågatan. God mat bra priser trevlig personal. Polsk mat

Tack Christine P

Resenärer som tittade på Restaurant Tatiana tittade också på

Katowice, Silesia Province

Besökt Restaurant Tatiana? Berätta vad du tyckte!