“Ovärd lunch ”

White Marlin Restaurant & Lounge
Rankad som nr 33 av 265 Restauranger i Sopot
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Dyr lunch (hamburgare för cirka 175 sek) som inte levde upp till priset. Absolut var hamburgaren god, men inte mer än så. Dessutom fick sällskapet bakom oss mat som inte stod med på menyn vilket får oss att fundera om de inte talade om för oss att det fanns billigare lunchalternativ.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 155nelliem
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 017)

Omdömet skrevs 20 februari 2020

Det ända negativa vi hade att säga var väl att det var rätt dyrt för oss som är unga studenter för det man fick. Det var saker som lades på notan som man ej förstod och fick reda på. Men maten vad utmärkt så därför känner vi oss inte så besvikna över det. Det kanske lite få val att välja mellan på menyn. Utöver det så var det bra personal (Monika) och fantastisk lokal även som gav stämning även fast det var i februari. Man fick gott bröd som ”försnack”. Rekommenderar verkligen om man är ute efter elegant och utsökt mat.

Datum för besöket: februari 2020
Tack majajacobsson
touchtheskynow, Właściciel på White Marlin Restaurant & Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Thank You very much for Your recommendation. We appreciate that You had time to write down the opinion. Hope to see You again ! greetings

Omdömet skrevs 11 februari 2020

Läget är helt fantastikt även om man är här i november, fantasin får råda hur det är när det är en annan årstid. Supertrevlig personal och maten är mycket bra och vällagad och serveras på ett vackert sätt. Menyn är inte jätte stor, men det finns något för alla. Vi åt torsk och lax som vi tyckte väldigt mycket om. Vi frågade om ett bra vin till maten och fick mycket bra rekommendationer.

Datum för besöket: november 2019
Tack carina189852
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Väldigt god mat och i en trevlig och fräsch, om än lite opersonlig, miljö. Servicen var dock inget vidare. Fick vänta väl länge på att beställa och ännu längre på att betala. Inte jättetrevlig personal heller.

Datum för besöket: september 2019
Tack Sara S
touchtheskynow, Kierownik på White Marlin Restaurant & Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Thank you for your opinion. We are sorry for the inconvenience. We truly hope that next time your visit will be successful.

Omdömet skrevs 23 augusti 2019 från mobil enhet

Vårt sällskap på 5 vuxna och 2 barn fick jättebra service de 3 gånger vi besökte White Marlin. Vi åt frukost, lunch och fika här. Bäst var lunch o fika. Minns inte var vår kypare hette men jag nämnde att jag skulle skriva en recension o då blev han glad, en äldre man. Annars gabska ung personal. Han förstod grejen med barn och barnfamiljer ocv gjorde det där lilla extra, toppen!

Jättebra mat och Pavlova to die for!
Rekommenderas. 15% dyrare pga läget skulle jag säga. Men de får man ta!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack alexkappel0

Resenärer som tittade på White Marlin Restaurant & Lounge tittade också på

Gdynia, Pomerania Province

Besökt White Marlin Restaurant & Lounge? Berätta vad du tyckte!