“Väldigt god frukost”
Omdöme om Kava

Kava
Rankad som nr 35 av 271 Restauranger i Sopot
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Med gårdagens frukost i minnet (för söta pannkakor och bränd omelett) så letade vi upp Kava. Pannkakorna fick högt betyg, med bär och någon god mangosås till (hette pumpa-pannkakor men smakade som vanliga). Vi andra tog scrambled egg, också fräscht och gott. Juicen var nypressad och kaffet fantastiskt.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 476malinl

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Vi var där 2 ggn, mysigt ställe, bra frukost med färsk pressad juice och kaffe.
Personal är trevligt dock lite dyrare men värd !

Datum för besöket: januari 2018
Tack Tanjis90
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Vi åt frukost på deras uteservering och var mycket nöjda. Ägg med två varianter och kaffe. Bra kvalite och bra service

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack Swede89
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat! Hade "pancakes with cream", vilket serverades med bär och picklade äpple. Till det fick jag en fin americana. Rekomenderas starkt!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack 729patryks
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Goda pannkakor med färskpresad juice till ett bra pris. Det var inte jätte mycket mat men det var så mycket man förväntar sig av en frukost. Vill man ha mycket rekommenderar jag frukost buffe. God stämningen på restaurnagen

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Fredrik Z

Resenärer som tittade på Kava tittade också på

Sopot, Pomerania Province

Besökt Kava? Berätta vad du tyckte!