“Superb mat och service ”
Omdöme om Stacja Sopot

Stacja Sopot
Rankad som nr 9 av 272 Restauranger i Sopot
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Godaste maten i Sopot och bästa servicen! Vi var ett sällskap på sju personer som åt middag - de hade en riktigt bra meny med många vegetariska och glutenfria alternativ. Väldigt goda drinkar så limen tog slut, hon i sprang och köpte fler trots att den närmaste butiken hade slut och att vi var helt fine med andra alternativ!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Dick v
StacjaSopot, Właściciel på Stacja Sopot, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Tack sa mycket for besoket och for ett fint bedomning! Det var trevligt att ha Er som gaster!
Varma halsningar!

Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig service redan från första början med tips om vad hon rekommenderade. Till förrätt blev det en rökt Tartar och en friterad sardiner. Båda nöjda och måste även säga att den Belgiska ölen Grimbergen var en höjdare. Till "varmrätt" åt frun en sallad som hon tyckte var helt fantastisk, sparris, jordgubbar och blåmögelost. Jag tog pizzan på knäckebröd och även den var bra.

Lugnt, fint och trevligt får sammanfatta.

En förbättring vore dynor på stolarna.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 334matsl

Tusen tack for fint bedomning, det var trevligt att ha Er som gaster!
Varma halsningar!

Omdömet skrevs 5 maj 2017

Trevlig och personlig restaurang med mycket serviceinriktad personal. God och fantasifull mat presenterad på ett snyggt och annorlunda sätt. Ligger lite vid sidan av huvudstråket. Litet urval av viner. Mycket prisvärt.

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack OffenL
Omdömet skrevs 22 augusti 2016 från mobil enhet

Det här är utan tvekan det bästa vi ätit i Gdansk/sopot sedan vi kom för 3 dagar sedan. Trevlig personal och supergod mat. Rekommenderar varmt till alla! Alltså det här är på riktigt! Supergod mat!!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 23hannesn
Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Bra mat med mycket trevlig personal.
Atmosfären i resturangen är lugn och maten är mycket prisvärt.
/M

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 235michelv

Resenärer som tittade på Stacja Sopot tittade också på

Sopot, Pomerania Province

Besökt Stacja Sopot? Berätta vad du tyckte!