“Mycket bra”

Kök: Polskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Supertrevligt ställe med bra mat och bra priser. Mysigt inrett i någon form av van gogh-anda. Kommer absolut tillbaka om jag är i Sopot.

Tack Mattias M

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

En upplevelse att bara sitta o njuta av inredningen sen att maten var väldigt god gör inte saken sämre ! Återvänder redan imorgon.

Tack Malin N
Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Ett toppenställe i fina Sopot. Trevlig personal. Skön live music hela kvällen i genuin gammal miljö och vällagad god mat. Rekommenderas.

Tack Margaret H
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Super mysig annorlunda restaurang med God mat och trevlig personal. Rekommenderas starkt!!! Vi drack varmt rödvin som glögg men inte så sött gott. Pumpasopp jättegod och lite stark. Rödbetssoppa som också var jättegod lite tunn men med dumplings i som var goda.

Tack Anna C
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal . Super mysigt ställe . Soppan och det varma vinet smakade underbart ..Kan verkligen rekommendera detta ställe .

Tack Renja P

Resenärer som tittade på The Blue Pudel tittade också på

Sopot, Pomerania Province

Besökt The Blue Pudel? Berätta vad du tyckte!