“Utmärkt mat o trevligt ställe”
Omdöme om Mono Kitchen

Mono Kitchen
Rankad som nr 111 av 689 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Var här med mig n kompis på tjejers och vi gick hit och åt 2kvällar. Maten va utsökt och servicen toppen. Ena dagen åt min kompis en utsökt pizza o jag åt Räkpasta som va magiskt god. Till förrätt blev de haloumi och bruschetta som va så gott också. Den andra dagen delade vi på en ostbricka som va mycket trevligt och gott. En flaska bubbel till det satt fint och till huvudrätt tog min kompis tonfisksallad som va extremt god, framförallt dressingen. Jag åt laxen med potatispuré o den va supergod också! Kan starkt rekommendera denna restaurang!!!!

Tack Anna J

Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Ett måste om man är i Gdansk! God mat med ett bra utbud, sen har dom spansk liveband på lördagar! Underbar stämning. Dom får verkligen hela restaurangen i gungning. Rekommenderar varmt detta ställe.

Tack Emilio T
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

I had the polish steak and my girlfriend shrimp
I consider myself a food critic and I give this restaurant a tum up

Jag ger tummen upp för denna resturang
Har rest många gånger i Gdansk o detta resturang är de bästa än så länge

Tack Ali D
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde på hotellet Stay Inn och testade restaurangen första kvällen och det var ett misstag.
Dålig service och ankan som jag beställde gick knappt att tugga. Lämnade hälften av maten och påpekade att den inte var bra. Ingen respons, de brydde sig inte. Åt frukost på annat ställe.

Tack Bomullstussen
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Vi åt lunch här och det var ett misstag. Mitt sällskap fick in sin mat men min mat hade kyparen glömt bort. lätt panik och min mat kom efter en stund. Efter det misstaget så hittade mitt sällskap aliminiumfolie i sin mat. "resturangen" brydde sig inte och notan kom på exakt belopp. Ingen minskning och ingen ursäkt. sorgligt

Tack Swede89

Resenärer som tittade på Mono Kitchen tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Mono Kitchen? Berätta vad du tyckte!