“Härlig restaurang”
Omdöme om Piwna47 Food & Wine

Piwna47 Food & Wine
Rankad som nr 43 av 708 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bra Italiensk restaurang med Good mat och stort urval av vin. Rekommenderas. Fantastisk sea food pasta.

Tack 632hansm

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Vi var 2 st som åt här, vi beställde in carpaccio, bruchetta och scampi som var fantastiska goda. Till varmrätt ville vi ha chatubriand och det va för 2st men vi fick inte ta in det då en ville ha välstekt, så vi beställde in varsin oxfile med såser till chatuebriand då fick vi betala 20 pln extra. Bearnaisen var skuren och smakade tyvärr inget bra och min medium oxfile var väldigt seg. Vi åt här förra året och då var det bättre.

Tack dorulv
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt och mycket god mat och fint serverad. Åt här två kvällar i rad och det blir fler gånger nästa gång vi är i Gdansk.

Tack C_F_Andersson
Piwna47, Kierownik på Piwna47 Food & Wine, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2018

Dear, C_F_Andersson,

Thank You for Your review, We would be extramely happy if we can meet You next time in Piwna47 Food&Wine Bar.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Blev väl mottagna vid ankomst. Servicen va helt fantastisk. Kunnig och trevlig personal. Vi åt 3rätters. Jag tog soppa med tryffel, väldigt god om lite stor portion. Till huvudrätt blev det sea bream med sötpotatis. Sötpotatisen va lite lite tillagad. Hade velat ha den lite mer krispig. Fisken va perfekt!
Creme brulée till efterrätt, inträden bästa jag ätit tyvärr.
Hela upplevelsen va mkt bra. Går gärna tillbaka.

1  Tack 811jenniel
Piwna47, Kierownik på Piwna47 Food & Wine, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Dear 811jenniel,

Thank you for such a favorable opinion, We are doing our best to ensure that our food and service are at the highest level, Everyday we want to move forward to be even better. Thank you for your time and we hope to see You soon at Piwna47 Food&Wine Bar

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Perfekt service och bra mat. Mysigt med live musik åt det romantiska hållet. Dock blev jag "lurad" och fick en flaska vin som kostar 400kr svenska kronor. En upplevelse av lyx i Gdansk!

Datum för besöket: februari 2018
1  Tack Sofia K
Piwna47, Manager på Piwna47 Food & Wine, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Dear Sofia K,
thank you for this excellent 5/5 review! I'm glad that your visit in Piwna 47 Food & Wine Bar has been a wonderful experience.
I hope to see you again soon!

Resenärer som tittade på Piwna47 Food & Wine tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Piwna47 Food & Wine? Berätta vad du tyckte!