“Mycket bra”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi reser mycket och går alltid free walking tour. Guiderna är oftast mycket kunniga och intressanta, även så här i Gdansk. Rekommenderas varmt.

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack UlrikaS3

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vilken duktig och inspirerande tjej som guidade oss i gamla staden. Duktig på att berätta och förmedla den polska historian. Samling vid Golden port. Tog ca 2,5 Tim.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Susanne P
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Kompetent, bra engelska och intressant berättelser. Mycket trevlig upplevelse trots kallt väder, frusna fötter och tomma magar.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Annette B
Omdömet skrevs 25 november 2017

Gratis stadrundtur i Gdansk.
Vi besökte den vackra staden Gdansk, där vi bokat en gratis stadsrundtur. Vi gjorde det i november, tyvärr var det kallt och snöglopp men en fantastiskt bra guidad tur. Vår guide hette Sandra, hon var mycket kunnig, trevlig och pratade mycket bra engelska.
En guidad tur rekommenderas verkligen om man vill lära känna staden lite djupare. Man möter upp vid Golden Tower och turen tar ca 2.5 timmer. Turen vi gick tillsammans med ytterligare 3 personer, handlade om det gamla Gdansk från att det fick sitt första namn på latin fram till dags dato genom alla skeden.
Turen var mycket trevligt upplagd med ett stopp efter halva tiden för en kopp kaffe på ett av stadens trevliga kaffer.
Rekommenderas

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack Staffan123
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

En jättebra start när man är i en ny stad! Det kostar inget men de tar emot "donationer" i slutet om man vill. Om man inte tycker om det kan man när som avvika från rundturen. Tevliga guider!

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Jenmarand

Resenärer som tittade på Free Walkative - Tours Gdańsk tittade också på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Besökt Free Walkative - Tours Gdańsk? Berätta vad du tyckte!