Omdömet skrevs 7 februari 2018

Rummet hade högt i tak med höga fönster mot gatan. Ok musikanläggning. Två duchar.
Sängen skön. Frukosten bra och lätt att beställa extra. Hotellet ligger mitt i stan i det finaste strosar kvarteret vid kanalen. Vi hade en super helj.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Hasseraaf
Radisson_GDN, Kierownik ds. PR på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic review - thank you so much for sharing your thoughts here. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Läget är perfekt. Frukosten kommer tyvärr inte upp i nivån som ett 5 stjärnigt hotell ska ha. Dåligt utbud trots att folk har påtalat detta genom omdömen så har ej någon åtgärd gjorts av hotellet. Man får tex inte grädde till pannkakorna som man beställer.Trots att dagen innan så frågade servitrisen om vi ville ha det. Dag 2 så gick det absolut inte att få det.Det finns ingen grädde hade trötta kocken svarat servitrisen som ta upp beställningar. Vi ville ha polska pannkakor men det gick inte att tillverka sp vi fick ta amerikanska som vi påtalade att vi absolut inte vill ha igen. Jodå .. dem tillagar inte polska hade servitrisen fått som svar. Sparka ut era trötta kockar som inte kan vara flexibla. Sover ledningen? Men man vill ha bra betalat 70 zloty.Vi bodde där 2 nätter denna gången. Vi har bott här mist 5ggr. Annars är det inget att klaga på.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack Hjnnilsson
Radisson_GDN, Kierownik ds. PR på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us. It is a great pleasure for us to find your positive feedback - thank you so much for sharing your thoughts here. Guest's feedback is very important to us. I will inform all heads of departments about your comment. Please accept our appologies for inconvenience. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.

Omdömet skrevs 7 januari 2018

• Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

+business class rummet höll väldigt hög standard.
+ fitness rummet var okej
+ ångbastun var mycket bra.
+ läget
+ one Touch service telefon.
- äcklig frukost med rutten frukt, blaskig gröt, ost som blivit mörkgul då den stått framme länge och dessutom stod mejerier framme i värmen. Blev överraskade vilken låg kvalitet det höll. Gällde för alla 6 dagar. Tur att det ingick i dealen, för skulle aldrig betalt för detta. Skärpning!
- vattentrycket i duschen. Riktigt svag stråle.
- ingen late check out och ingen vilja att hitta en lösning. Har svårt att tro hotellet är helt belamrat.
- badrockarna och tofflorna byttes inte ut under hela resan.
Blandad upplevelse som sagt höga toppar och djupa dalar. Men då vi betalade rätt mycket för detta, förväntade vi oss mer. Därav får hotellet en trea istället för en fyra.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack MikaelOchMalin
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Dear MikaelOchMalin, Thank you for staying with us and taking time to review. Guest's feedback is very important to us. I will inform all heads of departments about your comment. Please accept our appologies for inconvenience. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.

Omdömet skrevs 10 december 2017

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017