Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 278)
Filtrera omdömen
1 278 resultat
Medlemsbetyg
815
370
69
16
8
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
815
370
69
16
8
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 1 278 omdömen
Omdömet skrevs 7 februari 2018

Rummet hade högt i tak med höga fönster mot gatan. Ok musikanläggning. Två duchar.
Sängen skön. Frukosten bra och lätt att beställa extra. Hotellet ligger mitt i stan i det finaste strosar kvarteret vid kanalen. Vi hade en super helj.

  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Hasseraaf
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson_GDN, Kierownik ds. PR på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018
Google-översättning

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic review - thank you so much for sharing your thoughts here. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Läget är perfekt. Frukosten kommer tyvärr inte upp i nivån som ett 5 stjärnigt hotell ska ha. Dåligt utbud trots att folk har påtalat detta genom omdömen så har ej någon åtgärd gjorts av hotellet. Man får tex inte grädde till pannkakorna som man beställer.Trots att dagen innan så frågade servitrisen om vi ville ha det. Dag 2 så gick det absolut inte att få det.Det finns ingen grädde hade trötta kocken svarat servitrisen som ta upp beställningar. Vi ville ha polska pannkakor men det gick inte att tillverka sp vi fick ta amerikanska som vi påtalade att vi absolut inte vill ha igen. Jodå .. dem tillagar inte polska hade servitrisen fått som svar. Sparka ut era trötta kockar som inte kan vara flexibla. Sover ledningen? Men man vill ha bra betalat 70 zloty.Vi bodde där 2 nätter denna gången. Vi har bott här mist 5ggr. Annars är det inget att klaga på.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack Hjnnilsson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson_GDN, Kierownik ds. PR på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018
Google-översättning

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us. It is a great pleasure for us to find your positive feedback - thank you so much for sharing your thoughts here. Guest's feedback is very important to us. I will inform all heads of departments about your comment. Please accept our appologies for inconvenience. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 januari 2018

  • Bodde här: januari 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

+business class rummet höll väldigt hög standard.
+ fitness rummet var okej
+ ångbastun var mycket bra.
+ läget
+ one Touch service telefon.
- äcklig frukost med rutten frukt, blaskig gröt, ost som blivit mörkgul då den stått framme länge och dessutom stod mejerier framme i värmen. Blev överraskade vilken låg kvalitet det höll. Gällde för alla 6 dagar. Tur att det ingick i dealen, för skulle aldrig betalt för detta. Skärpning!
- vattentrycket i duschen. Riktigt svag stråle.
- ingen late check out och ingen vilja att hitta en lösning. Har svårt att tro hotellet är helt belamrat.
- badrockarna och tofflorna byttes inte ut under hela resan.
Blandad upplevelse som sagt höga toppar och djupa dalar. Men då vi betalade rätt mycket för detta, förväntade vi oss mer. Därav får hotellet en trea istället för en fyra.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack MikaelOchMalin
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018
Google-översättning

Dear MikaelOchMalin, Thank you for staying with us and taking time to review. Guest's feedback is very important to us. I will inform all heads of departments about your comment. Please accept our appologies for inconvenience. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdańsk.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 december 2017

  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen