Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Lugn gata, comfortabla rum och sängar (dock något smala). Rent och snyggt. God frukostbuffé för tilläggskostnad. Trevlig personal som kan bra engelska. De enda som vi inte fick hjälp med var att släcka ner alla lampor för natten. Litet hotell. Bra läge. Allt inom gångavstånd. Prisvärt.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Ingeborg H
Celestin R, Receptionist på Celestin Residence, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Thank You for choosing Celestin Residence and kind opinion about your stay here with us.
It is always a pleasure to hear such nice word from our guests. It gives us a lot of good energy and encourages us to continue working.
Thank You again.
Best regards

Omdömet skrevs 24 februari 2018

Ligger oerhört strategiskt i Old Town men absolut ingen trafik odyl som stör utifrån. Rummen är mycket fräscha och servicen lämnar inget svar att önska. Trevligt bemötande ifrån samtliga som att ordna frukostlåda att ta med till en tidig flight, boka massage, taxi mm. Saknar en lobby/bar att sitta i men det finns det i och för sig gått om runt hörnan. Mycket prisvärt helt enkelt!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack TrelleAnders

Thank you for such a good words about our hotel.
We hope, that someday You visit Gdańsk and Celestin Residence again.

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet har ett perfekt läge med nära till allt! Vattnet, barer och restauranger ligger ca 200-500 m från hotellet. Vi bodde i ett loftrum som var helt fantastiskt! Billigt boende men ändå riktigt bra kvalité.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Erica H
Celestin R, Receptionist på Celestin Residence, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

It is always a pleasure to hear such nice word from our guests.
We always try our best to make our guests memories unforgettable after visit in Celestin Residence. And it is always
Looking forward for your next stay in our hotel.

Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Hotellet är relativt litet och mysigt. Vi bodde i ett dubbelrum högst upp på plan 4. Stort fint och rent rum! Servicen i receptionen är trevlig och mycket hjälpsamma med rekommendationer på sevärdheter och polska restauranger! Kommer gärna hit fler gånger! Ligger inom gångavstånd till hamnen, gamla stan och galleria!

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Christin J
Celestin R, Receptionist på Celestin Residence, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Thank you for such a good words about our hotel.
We hope, that someday You visit Gdańsk and Celestin Residence again.

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt hotell mitt i gamla stan: Trevlig personal, underbar frukostbuffé, rena och fräscha rum och sköna sängar. Kan varmt rekommendera! Åker vi tillbaka till Gdansk kommer vi garanterat att bo på detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Ewavingaker
Celestin R, Receptionist på Celestin Residence, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2017

Thank You for staying in our hotel and taking time to review us in such wonderful way.
We will be delighted having a chance to welcome You again.

We are sending our best regards to You.