“Kalasbra!”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

God mat och bra service. Tack till Oksana i personalen som bjöd på ett stort leende och kanonbra service! :)

Tack Filippa J
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

This review is literally everything :)
Thank you so much, you made us very happy.
Can't wait to welcome you again Flippa!

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Hade en mycket bra vistelse på hard rock café, god mat och bra service!
Tack till Oksana som såg till att vi hade allt vi behövde hela tiden!

Tack Tobias A

Thank you Tobias :)
See you soon in Gdańsk!

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig service. Rekommenderas. 7/5 bordsben från mig och mina vänner. Hade inte mina byxor varit så tighta så hade jag ätit mer. God sås till pommesen

Tack Ida K

Maybe next time you should bring your jogging pants? :)
Thank you so much Ida, you made our day so much better :)

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk personal. Tack yill Mateusz som såg till att vi fick allt vi önskar. Goda drinkar och mycket god mat.

Tack VictoriaL2416
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

And thanks to you for finding some time to share your experience :)
We had so much fun with you and hope to see you again :)

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Sååå trevligt ställe och mysigt med underbar personal som är såå trevlig och glada! Ser alltid till att du har det bra och underbar mat och cocktails!

Tack kimW5267UN
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Kim! We don't know how to thank you enough for this amazing review :)
Knowing that you enjoyed your HRC Gdańsk time is just great. Our whole team can't wait to see you again. We will wait for you with bunch of good and tasty things :)

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!