“Ida och maja vloggar. ”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig service. Rekommenderas. 7/5 bordsben från mig och mina vänner. Hade inte mina byxor varit så tighta så hade jag ätit mer. God sås till pommesen

Datum för besöket: mars 2018
Tack Ida K
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Maybe next time you should bring your jogging pants? :)
Thank you so much Ida, you made our day so much better :)

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk personal. Tack yill Mateusz som såg till att vi fick allt vi önskar. Goda drinkar och mycket god mat.

Datum för besöket: mars 2018
Tack VictoriaL2416
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

And thanks to you for finding some time to share your experience :)
We had so much fun with you and hope to see you again :)

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Sååå trevligt ställe och mysigt med underbar personal som är såå trevlig och glada! Ser alltid till att du har det bra och underbar mat och cocktails!

Datum för besöket: februari 2018
Tack kimW5267UN
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Kim! We don't know how to thank you enough for this amazing review :)
Knowing that you enjoyed your HRC Gdańsk time is just great. Our whole team can't wait to see you again. We will wait for you with bunch of good and tasty things :)

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Vi bokade bord här en söndagskväll och det var väldigt bra. Servicen var riktigt bra, maten var grym och drinkarna var underbara. Ganska skön milö och väldigt trevligt. Priserna är lite dyra för att vara Polen men fortfarande billligare än Sverige. Rekommenderas att boka bord då det kan finnas väntetid vid dropin.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Fofo77
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Hello :)
Thank you so much for your review and time. Having you in our cafe was an absolute pleasure :)
If you would like to book a table for your next trip to Gdańsk please reach us on: gdansk@hardrockcafe.pl
We will be more than happy to host you again :)

Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Sällskap på 6 personer inkl 14-åring. Alla nöjda med mat, dryck och priser. Som vanligt skön musik på Hard Rock.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Sandra N
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Thank you Sandra :)
Good to know that you and your family spent with us some nice time.
We had so much fun hosting you in Gdańsk. Miss you already so please be back soon.

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!