“Litet och trevligt”

Wine Bar & Restaurant Literacka
Rankad som nr 9 av 659 Restauranger i Gdansk
Kök: Från Medelhavet, Polskt, Vinbar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi gick dit utan ha bokat bord det var fullt men servitören ordnade ett bord för oss två. Vi åt hälleflundra och vildsvin. Fisken var mycket bra, vildsvinet var dock lite torrt. Som helhet en trevlig upplevelse med bra mat och trevlig service.

Tack Stefan J

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk service och jättemysigt! God mat, bra viner och en helt fantastisk god glutenfri chokladfoundant med glutenfria kakor! Ett måste i Gdansk är att går hit. Maten var också helt grym!

1  Tack Lottiell
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt middag här på tu man hand, otroligt god och vällagad mat samt gott vin! Hade det vart lite större portioner hade det vart full pott! Chokladfondanten var himmelsk! Rekommenderas!

Tack Bagagelucka
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Ser inte mycket ut för världen men skenet bedrar. Restaurangen har bord på tre mindre våningsplan och serverar verkligen fantastiskt vällagad mat. Vi valde ankan, löksoppan och en tortellini och till det tillhörande viner ifrån ett gediget sortiment. Servicen och atmosfären var skönt avslappnad men gedigen. Kan å det varmaste rekommenderas ett besök!

Tack TrelleAnders
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Testa deras anka, perfekt tillagade med en jättegod risotto. Ett glas rött till det med en espresso som efterrätt. Rekommenderar starkt!

2  Tack Rasmus B

Resenärer som tittade på Wine Bar & Restaurant Literacka tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Wine Bar & Restaurant Literacka? Berätta vad du tyckte!