“Påsk semester”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal maten riktigt ok men det usa smaken var kanske ett skämt åt grill rips kanske kocken aldrig varit i
amerika

Tack Mårten N

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Åt hamburgare som var magiskt goda och en mycket god efterrätt. Mycket folk och bra service. Huvudrätt, efterrätt samt flaska vin 250zloty för två personer. En perfekt kväll.

Tack Magnus R
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Rejäla hamburgare med goda tillbehör.
Bra med info om allergier. Dock inget glutenfritt bröd.
Skaplig service och hyfsat pris

Tack malineriksson2
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Inga glutenfria alternativ på frukosten. Beställde endast ägg och bacon men fick ändå betala fullpris för American breakfast. Fick inget kaffe till, servitören sa att han kunde ge oss kaffet som glömdes efter att vi skulle gå. Överlag dålig service och upplevelse.

Tack Martin H
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Ett bra hamburgerställe men de har andra rätter också. Trevligt och sitta i uterummet och äta samt kolla på folk som passerar. Det verkar var ett populärt ställe eftersom det var fullt efter 20 min efter det de öppnat. Hela den här gatan finns flera ställen och välja på ifall man inte gillar hamburgare.

Tack 60DaTo

Resenärer som tittade på Billy's American Restaurant tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Billy's American Restaurant? Berätta vad du tyckte!