“Gdansk Bowke”

Kök: Polskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En fantastisk trevlig resturang med underbar mat. Golonkan var helt superb ett polsk rätt man måste prova. Andra i sällskapet åt lax som oxå var superb

Datum för besöket: mars 2018
Tack Anders P

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Missa inte detta ställe om ni är i Gdansk.
Ligger iofs mitt i turiststråken men låt er inte luras av det. Servicen är riktigt bra, personalen är trevlig och mycket hjälpsam.
Maten är ändå det viktigaste och den är fantastiskt god. Vi åt vildsvin & fläsklägg som huvudrätt. Till förrätt åt vi dumplings.
Grymt ställe som jag kommer att besöka nästa gång jag är i Gdansk.

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack U2758QBrobertb
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Tack för en trevlig kväll med jättegod mat revbensspjäll som var så nära att de föll isär. Chokladfondant helt underbar!! Vår servitris Monica var jötte rar och trevlig. Detta ställe måste man besöka!! Mysigt tända ljus och varmt!!

6  Tack Anna C
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Det var helt underbar personal . Jättegod mat . Det är Live musik . Härlig atmosfär .bra service . Kan verkligen rekommendera detta ställe.

6  Tack Renja P
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

En smak upplevelse. Så gott och trevligt.
Trevlig service och mysig miljö. Hög standard på maten. Vår servitör mycket trevlig. Kan bara rekommendera att prova.

3  Tack perjohanj

Resenärer som tittade på Gdanski Bowke tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Gdanski Bowke? Berätta vad du tyckte!