Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Vi var två par som bodde där i tre nätter. Enkelt men mycket välskött hotell. Personalen mycket hjälpsam och ordnade olika bokningar. Du får en promenad ned till gamla stan på ett par tre kilometer. Hem är det lite jobbigare då det är uppförsbacke men det hjälper att smälta all god mat man ätit. Bra sängar rent och snyggt. Perfekt.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack kulturmartin
HotelBeethoven171, Kierownik recepcji på Hotel Beethoven, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2017

Dear Mr Martin,

thank you very much for your opinion. It is always very pleased to read such opinions from our Guests :-) We invite you to Beethoven Hotel again!

See you soon.
Best regards,
Beethoven Team

Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Inget anmärkningsvärt på något som helst vis. Det är ett fräscht men kanske lite enkelt hotell. Det var dock inget fel alls på servicen baserat på typen av hotell.
Rummet vi fick var rymligt och hade alla väsentliga förnödenheter. Frukosten var inte särskilt inspirerande men lämnade oss inte hungriga.

Det är prisvärt men inte spännande på något sätt.
Värt att veta är att det är en halv timmes promenad till gamla stan.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack 440niclas
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Rummen var fina i gott skick (inte nytt). Sängarna var bekväma och personalen mycket trevlig och tillmötesgående. Jag skulle dock inte kalla det så mycket hotell utan mer ett bed & breakfast. Det finns ingen restaurang på plats, ingen relaxavdelning. De har ett frukostrum som känns lite plastigt och har inte det utbudet man förväntar sig av ett hotell.
Dessutom ligger det inte nära några sevärdheter. Det stämmer att det finns en busshållplats alldeles utanför som trafikeras av flera linjer, men det ligger för långt bort för att det ska vara bekvämt att återvända till efter en dags sightseeing för att sedan göra sig redo för att gå ut och äta middag.
Som budgetval för de som inte har råd att välja ett hotell mitt i smeten så rekommenderar jag detta hotell varmt då det som sagt går bussar utanför. För er som vill ha en bekväm citybreak är detta hotell inte för er.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Jennyzijn
Omdömet skrevs 28 mars 2016

Hotellet är mycket fräscht och fint. Fantastiskt vänlig och omtänksam personal.Lätt att få tips och idéer om hur man kan utnyttja tiden i Gdansk med omgivningar. Rummet var mycket fint .Sköna sängar.Badrummet stort och rymligt. Det var rent och fräscht överallt. Frukosten omväxlande och bestod av mycket sallader,äggrätter och gott bröd. Fanns även smörgåspaket att ta med.
Hotellet ligger ca 2,5 km från centrum. Buss går utanför hotellet ner till centrum. Det går även buss 210 till (alldeles utanför)och från(ca 200m ) flygplatsen .
MIddag går ej att få på hotellet däremot samarbetar de med andra små hotell bredvid som serverar middag.
Hotell Beethoven är ett mycket gott val om man vill ha ett lugnt,vackert och trivsamt hotell med mycket trevlig personal.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack 323emmyw
HotelBeethoven171, Kierownik recepcji på Hotel Beethoven, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016

Dear 323emmyw,

Thank you for so many nice words. It is always very pleased to read such opinions from our Guests :-) Our stuff always do their best to make our guests' stay memorable. We are looking forward to welcome you in our hotel again in the future. See you soon.

Best regards from Gdańsk, Beethoven Team

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 21 juli 2015 från mobil enhet

Riktigt fint hotell, med bra och hjälpsam personal och jättebra rum!! Och till mycket överkomligt pris!! Trevligt gångavstånd från den gamla stadens centrum. Som plus måste jag också nämna att städningen var fantastiskt. Summa summarum ett mycket bra val av hotell. Jag kommer absolut att bo där fler gånger om jag besöker Gdansk!

Tack Ingemar F
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original