Krolewski Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hanza Hotel(Gdansk)
  • Pool
  • Frukost ingår
Dom Aktora(Gdansk)
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Mysigt och rent hotell med en bra restaurang. Enda nackdelen var personalen i restaurangen som inte verkade gilla sitt jobb varken vid frukost eller middagsdags. Receptionspersonalen var toppen och gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss.

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Mikate75
Omdömet skrevs 20 december 2016

Kan varmt rekommenderas. Läget är perfekt, restaurangen serverar god mat, personalen är mycket trevlig. Rummen stora och vackra. Man kan känna historiens vingslag då byggnaden är 400 år gammal. Parkering finns samt WiFi.

Tips för att välja rum: Be gärna om en hörnsvit.
  • Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack JeanetteW54
Omdömet skrevs 12 januari 2015

Väldigt mysigt medelklasshotell i Gdansk, låg vackert vid vattnet. Gammal byggnad, med mycket charm. Stora rum, rent o fint. Inte jätteriklig frukost men helt ok. Låg ca en kvarts promenad till gamla stan, vacker promenad dit längs vattnet. Wifi ingick. Sängarna sköna o behagliga. Rimligt pris dessutom o kan för övrigt rekommendera Gdansk som är jättemysigt. Billigt med taxi till shoppingcentret med över 220 butiker. Återkommer gärna, men då på våren eller sommaren.

• Bodde här: oktober 2014, reste i arbetet
Tack Catta50
Omdömet skrevs 31 augusti 2014

Charmigt och fint hotell, trevlig personal, bra frukost och fri WiFi. Jag kan varmt rekommendera detta hotell. Det enda som man bör tänka på är att trots sitt centrala läge ligger det lite avsides då det bara finns en bro ut till ön, så det är en bit att promenera.

• Bodde här: april 2014, reste ensam
Tack Daniel N
Omdömet skrevs 13 augusti 2014

Hotellet ligger i ett av de få hus som överlevde andra världskriget. Stora rum, vi fick ett med ett extra vardagsrum utöver sovrummet. Ligger en bit från centrum med kanaler på båda sidor ön.
Tar en kvart att gå in till själva gamla stan. Ett bra tips är att att ta den lilla färgan som gå varje kvart från ön och kostar endast 1.50 Zl.

• Bodde här: augusti 2014, reste som ett par
Tack Bjorn k