Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Supermysigt och fint hotell med jättebra läge! Vi besökte hotellets restaurang en kväll och var mycket nöjda med besöket. Restaurangen var precis lika mysigt som övriga hotellet, med trevlig personal och mysig uteservering på baksidan.
Maten var ganska avancerad men tyvärr lite smaklös.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack akw9
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Extremt fint och mysigt hotel med en likaså mysig resturang. Vi var bara här och åt och maten håller väldigt hög standard men inte så hög som vi hoppades på. Verkar dock som denna resturang är lite bortglömd då vi nästan var helt ensamma, tråkigt. Personalen håller också hög service-nivå!!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Filip H
Omdömet skrevs 10 april 2016 från mobil enhet

Pittoreskt vackert, rent och snyggt, otroligt serviveminded personal och god mat. Det var ingenting jag saknade på det här hotellet. Litet (tio rum) och lugnt och vackert inrett.
Fin utsikt mot hamnen (rum 201 högst upp), sköna sängar och fint badrum med jacuzzi.
Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: april 2016
1  Tack Rebecca M
Omdömet skrevs 14 mars 2015

En fantastiskt litet hotell med bra läge på andra sidan gamla stan. Rummet var väldigt fint men med hårda sängar och mycket kallras från fönstren. Personalen var oerhört vänlig och trevlig. Hotellet hade en restaurang där vi drack ett väldigt gott vin till ett lågt pris.

Datum för vistelsen: december 2014
1  Tack 148marie
Omdömet skrevs 11 januari 2014

Instämmer i kören av hyllningar till hotell Podwille – detta är verkligen det perfekta hotellet! Vi bodde fyra nätter i ett av hörnrummen högst upp, med fantastisk utsikt i tre väderstreck över hamnen och Old Town. Sköna sängar, jacuzzi på rummet, personlig, mysig inredning och fantastiskt hjälpsam personal. Rekommenderas varmt!!!

Rumstips: Hörnrummet högst upp är en pärla!
Datum för vistelsen: januari 2014
2  Tack Schooscha