Radisson Blu
  • Restaurang
Novotel Gdansk Centrum(Gdansk)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hanza Hotel(Gdansk)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Agoda.com
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Supermysigt och fint hotell med jättebra läge! Vi besökte hotellets restaurang en kväll och var mycket nöjda med besöket. Restaurangen var precis lika mysigt som övriga hotellet, med trevlig personal och mysig uteservering på baksidan.
Maten var ganska avancerad men tyvärr lite smaklös.

Bodde här: juli 2017
Tack akw9
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Extremt fint och mysigt hotel med en likaså mysig resturang. Vi var bara här och åt och maten håller väldigt hög standard men inte så hög som vi hoppades på. Verkar dock som denna resturang är lite bortglömd då vi nästan var helt ensamma, tråkigt. Personalen håller också hög service-nivå!!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Filip H
Omdömet skrevs 10 april 2016 från mobil enhet

Pittoreskt vackert, rent och snyggt, otroligt serviveminded personal och god mat. Det var ingenting jag saknade på det här hotellet. Litet (tio rum) och lugnt och vackert inrett.
Fin utsikt mot hamnen (rum 201 högst upp), sköna sängar och fint badrum med jacuzzi.
Rekommenderas varmt!

Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack Rebecca M
Omdömet skrevs 14 mars 2015

En fantastiskt litet hotell med bra läge på andra sidan gamla stan. Rummet var väldigt fint men med hårda sängar och mycket kallras från fönstren. Personalen var oerhört vänlig och trevlig. Hotellet hade en restaurang där vi drack ett väldigt gott vin till ett lågt pris.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
1  Tack 148marie
Omdömet skrevs 11 januari 2014

Instämmer i kören av hyllningar till hotell Podwille – detta är verkligen det perfekta hotellet! Vi bodde fyra nätter i ett av hörnrummen högst upp, med fantastisk utsikt i tre väderstreck över hamnen och Old Town. Sköna sängar, jacuzzi på rummet, personlig, mysig inredning och fantastiskt hjälpsam personal. Rekommenderas varmt!!!

Tips för att välja rum: Hörnrummet högst upp är en pärla!
  • Bodde här: januari 2014, reste med vänner
2  Tack Schooscha