“LAXMACKAN ÄR GUDOMLIGT GOD!! ”
Omdöme om Retro Cafe

Retro Cafe
Rankad som nr 3 av 21 Efterrätter i Gdansk
Kök: Café
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Här kan man äta den godaste LAXMACKAN som någonsin skådats. De har även stor variation på olika typer av goda gröter med tillbehör. Även deras desserter är otroligt goda. Mysig inredning och mycket trevlig personal!!! PERFEKT STÄLLE!!!!

1  Tack Anna J

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Super god frukost med många goda alternativ!! Deras havregrynsgröt och laxsmörgås, magi! Rekomenderas starkt!

Tack An K
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Retro Café två gånger, där vi fikade ena gången och åt frukost den andra. Mycket att välja på och vi var väldigt nöjda båda gångerna!

Tack Ina T
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Gröten var god men gjord på mjölk, mycket mat så man blir väldigt mätt! Den färskpressade juicen var supergod.

Tack Linnea C
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Sjukt gott kaffe o smarriga nyttigare bakverk! Havregrynsgröten med de olika påläggen är en must have.

Tack msSarushka

Resenärer som tittade på Retro Cafe tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Retro Cafe? Berätta vad du tyckte!