“Goda efterrättsdrinkar”

Kök: Centraleuropeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Stannade till här för kaffe och efterrätt. Kombinerade istället efterrätt och drink. Blueberry Extacy, blåbär, glass, Amaretto och grädde. Väldigt gott!

Tack UlrikaS3

Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Drack kaffe smaksatt med kardemumma tillsammans med en bit äppelpaj, båda smakade fantastiskt! Tyvärr var personalens bemötande inte lika trevligt vilket drog ner upplevelsen. Mysig inredning med bibliotekskänsla.

Tack amanda h
Omdömet skrevs 26 november 2016 från mobil enhet

Dålig service. Frågade om choklad bailys men det gick inte att beställa för det blev för dyrt sa personalen även fast vi sa att vi gärna betalade. Frågade om vi fick köpa till en banan till vår son men det fick vi inte heller

Tack IdaT353
Omdömet skrevs 8 oktober 2016 från mobil enhet

Tog en Belgisk varm choklad (mycket kakaosmak om man gillar det) som jag tyckte var super! Samt deras äppelkaka som också var jättegod. Välj den före morotskakan som var helt smaklös och kändes som halvfabrikat. Glöggen var stark men helt ok. Ett mysigt fik i gamla stan!

Tack Henrik N
Omdömet skrevs 5 september 2016 från mobil enhet

Stannade till för en fika och blev Mycket god äppelkaka och drack ett gott kaffe med honung, kanel och kardemumma till, rekommenderas varmt!

Tack Angelica D

Resenärer som tittade på Pikawa tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Pikawa? Berätta vad du tyckte!