“Genuint och udda lunchställe!”
Omdöme om Tawerna Mestwin

Tawerna Mestwin
Rankad som nr 73 av 699 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Soppan i brödet var god och mättande lunch för en ringa peng! Hittade stället tack vare Trip Advisor

Tack Roberto F

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Då de flesta restauranger var fullbokade hamnade vi här. Bara vi och ett till sällskap. Väldigt okunnig personal som inte visste om rätterna på menyn var nöt eller gris. Jag bad om vinlista, men de hade bara ett rött vin. Blev lite överraskad när maten kom in, det såg väldigt bra ut, snyggt arrangerat. Men tråkigt smakmässigt.

Tack UlrikaS3
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Traditionell polsk restaurang i äldre matsalsstil. Humana priser med mat som inte erbjuder en smaksensation men ger istället troligtvis en god inblick i det polska köket. Väl värt ett besök.

1  Tack Gunnar Ö
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Bra Polsk mat.
Har en rätt med fyra sorters kött som är att rekommendera.
Inredning går i gammal stil.

1  Tack Håkan H
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ser man betyget ur perspektivet att äta inhemsk polsk mat. Då är de en femma, god, ordentlig mat helt i sin enkelhet. Helt klart värt ett besök! Enorma portioner!

1  Tack Kristofer U

Resenärer som tittade på Tawerna Mestwin tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Tawerna Mestwin? Berätta vad du tyckte!