“Hamnade här nära hotellet”
Omdöme om Tawerna Mestwin

Tawerna Mestwin
Rankad som nr 71 av 682 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Då de flesta restauranger var fullbokade hamnade vi här. Bara vi och ett till sällskap. Väldigt okunnig personal som inte visste om rätterna på menyn var nöt eller gris. Jag bad om vinlista, men de hade bara ett rött vin. Blev lite överraskad när maten kom in, det såg väldigt bra ut, snyggt arrangerat. Men tråkigt smakmässigt.

Tack UlrikaS3

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Traditionell polsk restaurang i äldre matsalsstil. Humana priser med mat som inte erbjuder en smaksensation men ger istället troligtvis en god inblick i det polska köket. Väl värt ett besök.

1  Tack Gunnar Ö
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Bra Polsk mat.
Har en rätt med fyra sorters kött som är att rekommendera.
Inredning går i gammal stil.

1  Tack Håkan H
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ser man betyget ur perspektivet att äta inhemsk polsk mat. Då är de en femma, god, ordentlig mat helt i sin enkelhet. Helt klart värt ett besök! Enorma portioner!

1  Tack Kristofer U
Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Ett ställe med riktigt god och riklig mat. Vi åt en rätt med 4 olika köttbitar och potatis med grönsaker. Smaken av rustik polsk mat till ett pris som knappt kan täcka kostnaden ur ett svenskt perspektiv. Lokalbefolkningen går dit tom en president från orten. Vi blev mkt glatt överraskade.

1  Tack Martin B

Resenärer som tittade på Tawerna Mestwin tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Tawerna Mestwin? Berätta vad du tyckte!