“Supernöjd!!”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Läste om detta ställe via tripadvisor, hade skyhöga förväntningar och vi blev absolut inte missnöjda :) toppenbra mat,bra service, trevlig restaurang.
Tips , boka bord då restaurangen är rätt liten men populär :)

Tack sophiapl

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Mindre ställe med en mycket trevlig atmosfär. Stora och saftiga hamburgare men pommesen kunde legat i fritösen någon minut längre för att vara lite hårdare. Överlag ett trevligt ställe att prova på för hamburgare älskaren.

Tack AndriwJ
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt gott, prisvärt!! Ta er tiden och gå hit om ni har möjlighet, väldigt mysigt pch bra personal.

Tack Tobias W
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Vinet var ingen höjdare och ganska dyrt överlag. Men helt okej burgare. Inget en kommer att komma ihåg. Pommes är kryddade med timjan vilket vi inte tyckte var så gott.

Tack Biancaochphilip
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med härlig stämning. Hamburgarna var goda, men aning torra. Pommes, dipp och lökringar var fantastiska! Värt ett besök :)

Tack Lina E

Resenärer som tittade på Original Burger tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Original Burger? Berätta vad du tyckte!