“PERFEKT ”

Rankad som nr 101 av 682 Restauranger i Gdansk
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

En underbar tvårätters inklusive varsin fördrink (prosecco) och varsin drink efter maten! Ca 650 svenska kronor. Vi åt båda rödbetsraviolin och till efterrätt tog vi äppelpaj samt choklad-créme brulée. Allt får betyg 10! Absolut favorit var rödbetsraviolin så länge man gillar getost, gudomligt!

1  Tack Tour728245

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vi fyra hade bokat bord för att äta middag. Vi fick vänta 70 minuter för att få in maten. Inte bra trots en ursäkt från personalen. Maten när den äntligen kom in var riktigt bra och därför får det en fyra i betyg. Oxkinden och ribsen var bäst. Ölen som de gör själv är mycket bra. Det som drar ned betyget är inredningen och servicen. Gå gärna dit och prova ölen men jag skulle nog äta på ett mysigare ställe.

Tack 60DaTo
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Maten är bra. Åt gås och creme brulée som var bra. Den egenproducerade ölen är värd att provas, särskilt den mörka. Lite bullrig miljö. Personalen är det stora problemet. Vissa är nonchalanta och vissa verkar faktiskt inte veta vad dom skall göra. I princip ingen verkar tycka att gästen är särskilt viktig.

Tack Anette J
Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Vi provade Polens specialitet Surek (soppa i fralla..) och korv med surkål. Korven var god, soppan sådär. Framförallt går man hit om man gillar öl!

Tack Theresetravel
Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Stannade till för en vätske pause. Min man blev glad då dom gör sin egen öl och provade av. Själv tog jag kaffedrink. Allt var gott.
Var även här i maj o då var det mycket mer folk o då fick man vänta på service men nu var det mindre folk o det gick fort.

Tack Åsa N

Resenärer som tittade på Brovarnia Gdansk tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Brovarnia Gdansk? Berätta vad du tyckte!