“Middag!”

Rankad som nr 99 av 689 Restauranger i Gdansk
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Brovarnia räddade oss efter en total fadäs på DelmonicoCut Steakhouse i närheten!

Vi kom 7 pers utan bordsbokning vid 21 tiden! En mycket trevlig & serviceminded servitris löste ett bord i en nästintill överfull restaurang!
Hon lovade att vi skulle få mat snabbt & levererade över förväntan!
Fantastiskt bra Carpaccio & magiskt bra hembrygd öl!
Rekommenderas verkligen!

Tack Christian H

1923 av 848 omdömen

Omdömet skrevs 25 februari 2017

Jag åt här med min familj och vi var alla nöjda med den mat vi beställde. Lokalen var trevlig och deras egenbryggda öl god, väl värt ett besök.

Tack 262Eva
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Testade Old Gdansk Dark Beer här, åt deras platta med blandade ostar och charkuterier. Pittoreskt ställe. Minus för doftljus/renare som de hade på toaletten vars doft spred sig i hela restaurangen

Tack jonnar973
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Inte så mysigt som det ser ut, tafflig personal som missar och glömmer beställningar, ölen var god, men inget speciellt

1  Tack Matteloria
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Vi åt fisk till förrätt och varmrätt vilket var gott och prisvärt. Microbryggeriets egen öl var också bra. Personalen var slö och oengagerad. Trots att det var väldigt lite folk fick vi vänta länge på maten och dom kom dessutom ut med fel förrätt. Helt ok ställe men vi går nog inte tillbaka.

Tack Bertil H

Resenärer som tittade på Brovarnia Gdansk tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Brovarnia Gdansk? Berätta vad du tyckte!