“Goda, vällagade pizzor. Tomatsåsen”
Omdöme om OSTRO.

OSTRO.
Beställ online
Rankad som nr 9 av 862 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Goda, vällagade pizzor. Tomatsåsen var fint balanserad. Fin service med frågan om mer dryck & om maten smakade bra, små gester som är långt ifrån självklara.

Tack juliasD1232SU

Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Fyra hungriga kom in, fyra mätta och belåtna lämnade supernöjda. Pizzorna helt outstanding. Gillar man riktig pizza så det här stället. Bra och trevlig service

Tack 1965kire
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Goda vällagade napolitanska pizzor.
Något trång restaurang men dom var behjälpliga för oss som hade med oss barnvagn till och med.

Tack oskarericson
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Trevlig och kunnig personal som serverar goda drinkar, passande vin till grymt goda stenungnsbakade pizzor!

Datum för besöket: januari 2020
Tack sandraa745
Omdömet skrevs 14 januari 2020

Mysig restaurang vid kanalen i Gdansk, trevlig personal och mycket goda pizzor. Rekommenderar absolut denna restaurang.

Datum för besöket: januari 2020
Tack U2973VKhansb

Resenärer som tittade på OSTRO. tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt OSTRO.? Berätta vad du tyckte!