2 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Travelocity99 US$
travelup.com385 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

hotellet ligger centralt, lätt att nå. trevlig personal, goda restauranger, bra pool och bastu. utmärkt frukost. om du får rummet mot ån, ännu bättre. Ví fick ett rum med balkong och rummet var relativt stort

Rumstips: helst rum mot floden
Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Kari S
Hilton Gdańsk, Other på Hilton Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Kära Kari,

Tack för att du delar din åsikt. Vi är glada att du uppskattar vårt hotell. Det är trevligt att läsa att du hade det bra i Gdansk! Tack för att du valde vårt hotell.

Hoppas vi ses snart.
Hälsningar från Polen,
Hilton Gdansk Team

Omdömet skrevs 10 september 2020

Ett väldigt mysigt hotell i centrala delarna av Gdansk. Hotellet kändes ganska litet, vilket gav en personlig känsla och personalen verkade ofta vara densamma som kände igen gästerna.

Frukosten var bra. Då hotellet saknar lounge för HHonor-medlemmar fick alla med Guld-status eller högre sitta i ett avskiljt område i frukostmatsalen, vilket var en riktigt bra lösning. Fler hotell borde ta efter detta. Frukosten var fräsch, det fanns även champagne till frukosten - ett toppbetyg alltså!

Spa-avdelningen var mysig med en ångbastu, en vanlig bastu och en pool. Tyvärr var vi här på hösten, så det var inte speciellt lockande att lägga sig ute på terassen - men den möjligheten finns också om det är fint väder.

Vi fick ett jättemysigt rum ut mot vattnet, med fönster från golv till tak - vilket gjorde det riktigt mysigt att sitta och titta ut bara titta. Fick en vinflaska och choklad på rummet som välkomstpresent som Hilton-medlem, gott vin och trevligt!

Jag kommer absolut att åka tillbaka för att uppleva Gdansk i bättre väder, då kommer Hilton vara stället jag bor på!

Datum för vistelsen: oktober 2019
2  Tack careface
Magdalena Mucha, Inne på Hilton Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2020

Kära careface,

Tack så mycket för din vistelse och den här recensionen. Vi bryr oss om varje gäst, men medlemmarna i HHonors är särskilt viktiga för oss - vi är mycket glada att du uppskattar det. Har du haft möjlighet att äta på Mercato-restaurangen? Kocken kan ta dig med på en kulinarisk resa. Vi kan rekommendera det!
Och vi väntar på dig så snart du är tillbaka i Gdańsk.

Hälsningar, Hilton Gdańsk Team

Dear careface,

Thank you very much for your stay and this review. We care for every guest, but the members of HHonors are especially important to us - we are very pleased that you appreciate it. Have you had the opportunity to eat at the Mercato restaurant? The chef can take you on a culinary journey. We can recommend it!
And we are waiting for you as soon as you will be back in Gdańsk.

Regards, Hilton Gdańsk Team

Omdömet skrevs 24 februari 2020

Väldigt bra service & trevlig personal! Super god mat, härliga rum med utsikt över floden, perfekt läge på hotellet, promenadavstånd till extremt bra shopping och restauranger och ja bara helt perfekt för en underbar weekend :) längtar redan tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack sarahhh902020
Magdalena M, General Manager på Hilton Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2020

Kära sarahhh902020,

för det första, tack så mycket för dina vänliga ord! Jag är glad att din vistelse på Hilton Gdańsk hotel var så tillfredsställande.

Du nämnde att i närheten finns många bra restauranger. Och hade du möjlighet att besöka Mercato Restaurant, som ligger på bottenvåningen på vårt hotell? Jag är säker på att du skulle bli glad!

Vänliga Hälsningar,
Magdalena Mucha,
General Manager

Dear sarahhh902020,

first of all, thank you very much for your kind words! I am glad, that your stay at Hilton Gdańsk hotel was so satisfying.

You mentioned, that nearby are many good restaurants. And did you have the opportunity to visit Mercato Restaurant, which is on the ground floor of our hotel? I am sure, that you would be delighted!

Magdalena Mucha,
General Manager

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Vi bodde inte på hotellet men hade fått tips om den här fantastiska takbaren. Häftigt att sitta och njuta av utsikten när det mörknar :) Drinkarna var jättegoda och personalen jättetrevliga! Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack JockelF
Magdalena M, General Manager på Hilton Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2020

Kära JockelF,

tack så mycket för din åsikt! Vi är glada över att du tyckte om din vistelse, särskilt flodutsikt från High 5 bar. Och hade du möjlighet att få behandling på Urban Spa? Det finns också fantastisk utsikt! Jag är säker på att du skulle bli glad.

Vänliga Hälsningar,

Dear JockelF,

thank you very much for your opinion! We are glad, that you enjoyed your stay, especially riverview from High 5 bar. And did you have the opportunity to get some treatment at Urban Spa? There is also fantastic view! I am sure, that you would be delighted.

Omdömet skrevs 13 februari 2020

En härlig och mysig restaurang med god mat och bra service. många goda rätter och goda viner och olika ölsorter. ganska lätt att få bord även att vi var i5 st och inte bokat i förväg. Kunde ta flera stora sällskap.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Thomas P

Dear Thomas P,

thank you very much for your opinion! I am glad, that your stay at our hotel was so successful! I hope that good memories from our hotel will make you come back soon to us.