1924 av 1 913 omdömen
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, bra frukost, allt man kan önska i min smak, Ägg och bacon mycket variation på bröd. Kaffe espresso färsk juice, prosoco. . Helt okej spa. Fina rum helt okej tv utbud (mycket dubbat)
Badkar.

Tack Jon G
Magdalena Mucha G, Dyrektor generalny på Hilton Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2018

Kära Jon,

Tack så mycket för dessa snälla ord. Jag är glad att du bytte så många fördelar med Hilton Gdansk hotell. Jag hoppas att du kommer att komma igen och till exempel besöka vår Mercato-restaurang, som nyligen har uppskattats av Gault & Millau matguide, eller ta en drink på High5-baren på femte våningen. Jag inbjuder dig igen och jag garanterar att vi ska göra vårt bästa för att du ska känna dig bekväm och lyxig igen.

Med vänlig hälsning,

Dear Jon,

Thank you very much for these kind words. I am glad that you exchanged so many advantages of the Hilton Gdańsk hotel. I hope you will come again and, for example, visit our Mercato restaurant, which has recently been appreciated by the Gault & Millau food guide, or have a drink at the High5 bar on the fifth floor. I invite you again and I guarantee that we will do our best to make you feel comfortable and luxurious again.

Yours sincerely, Magdalena Mucha, General Manager

Omdömet skrevs 13 februari 2018

Fantastisk frukostbuffé, halvdyr men värd varje krona. Stort rum och riktigt bra badrum med både dusch och badkar. Trevlig utsikt över vattnet från rummet. Fräsch bastu och pool högst upp i hotellet. Lagom gångavstånd till det mesta. Rekommenderas!

Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack Erjos

Kära Erjos,

Med vänlig hälsning,

Dear Erjos,

Yours sincerely,

Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Hög standard och väldigt fint. Gym och bad, skönt för avkoppling och närhet till Centrum. Frukosten är en höjdpunkt, kan upplevas dyrt, men väl värt varenda krona. Gdansk är fyllt av restuaranger och riktigt bra utbud nära hotellet.

Tack Jesper N

Kära Jesper,

Tack för att du vill dela med dig av din åsikt om Hilton Gdańsk. Jag är glad att vi hade nöjet att välkomna dig. Som team gör vi allt för att våra gäster ska känna sig speciella. Jag hoppas att de goda minnena av din vistelse på Hilton Gdańsk snart gör att du kommer tillbaka till oss.

Med vänliga hälsningar

Dear Jesper,

Thank you that you would like to share your opinion on Hilton Gdańsk. I am glad that we had the pleasure to welcome you. As a team, we do everything to make our guests feel special. I hope that the good memories of your stay at the Hilton Gdańsk will soon make you come back to us.

Yours faithfully,

Omdömet skrevs 18 januari 2018

Hotellet ligger i närhet till nästan allting ,mycket fin lyxig hotell med nästan allting man kan önska sig speciellt frukosten och poolen på 5 våningen .
Servicen var i topp från med det att vi kom in på hotellet under hela vår vistelse och till och med dagen (morgonen vi åkte ) .
Kanske det bästa servicen hitintills jag har upplevt på ett hotell.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Zami Q
Magdalena Mucha G, Dyrektor generalny på Hilton Gdansk, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Kära Zami,

tack så mycket för din femstjärniga recension. Jag är glad att du markerade oss högt. Varje dag försöker vi göra vårt bästa och efter att ha läst mening som din, har vi ännu mer motivation. Tack än en gång och gärna känna dig välkommen - Gdansk har många attraktioner att erbjuda.

Vänliga Hälsningar,

Dear Zami,

thank you so much for your five star review. I am happy that you marked us do high. Everyday we try to make our best and after reading opinion like yours, we have even more motivation. Thank you once again and please feel welcome - Gdansk has a lot attractions to offer.

Kind regards,

Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Bodde här i 3 nätter och jag är så otroligt glad över att vi valde Hilton. Det var rent och fräscht, personalen var otroligt hjälpsam och trevlig.
Vi beställde upp roomservicefrukost vilket blev en extra kostnad på cirka 40 SEK, men det var det verkligen värt. Man kunde få i princip vad man ville!
Testade även maten i takbaren, vilket får en solklar 4. Det var supermysigt att sitta där på kvällen och dricka drinkar, så det rekommenderar jag. Hilton har ett otroligt bra läge där ingenting ligger långt ifrån. Vacker utsikt över hamnen också.
Rummen är rymliga!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack sarahaW3636OF

Kära Sarah,

tack så mycket för din tid att spendera på att skriva denna recension. Jag är verkligen glad att din senaste vistelse på Hilton Gdansk var så roligt. Alla i Hilton Gdansk-teamet försöker göra en bra impresion - tack, att du uppskattade det. Det är trevligt att du hade en chans att besöka High5 Bar på 5: e våningen. Jag gillar också atmosfären på denna plats, även om utsidan är kallt och otydligt. Jag kan rekommendera dig vår restaurang Mercato, som är en av de bästa restaurangerna i Polen - definatelly det är värt att försöka prova menyn.
Vänligen välkommen.

Vänliga Hälsningar,

Dear Sarah,

thank you so much for your time spend on writing this review. I am really pleased that your recent stay at Hilton Gdansk was so enjoyable. Everyone of Hilton Gdansk team try to make a good impresion - thank you, that you appreciated it. It is nice that you had a chance to visit out High5 Bar on the 5th floor. I also like the atmosphere of this place, even if outside is cold and unplesantly. I can recommend you our restaurant Mercato, which is one of the best restaurants in Poland - definatelly it is worth to try tasting menu.
Please feel welcome.

Kind regards,