“Hemtrevligt gästhem”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Pepparkor ...
1 omdöme
“Hemtrevligt gästhem”
Omdömet skrevs 13 juli 2019 för en vistelse i juli 2019

Nära de vackra historiska kvarteren i Gdansk ligger den här pärlan. En lugn plats att vila på mellan upptäcktsfärderna i staden. Fräscht och hemtrevligt med vackra detaljer. Värdarna var gästvänliga och tillmötesgående. Det var mysigt att bli serverad frukost i korg på morgonen!

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 14 2019
Thank you very much! We would love to host you again!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera