“Blev nog något fel med kryddningen”
Omdöme om Rednek by Stah

Rednek by Stah
Få mat levererad
Rankad som nr 17 av 885 Restauranger i Gdansk

Jag tog Habanero burgaren. Visst den hade en chillisymbol på menyn men min erfarenhet av mat i Polen är att den sällan är superstark. Den här hade förtjänat minst 3 chillis. Jag tror ärligt talat inte att någon i köket smakat på chillimajonäsen som allt var dränkt i. Ibland är ju chillis olika starka och det här blev helt oätligt. Kunde bara inte ens äta hälften. Synd för själva köttet var egentligen gott

Datum för besöket: september 2020
Tack 111fredrika

Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Goda pulled pork burgare. Bra pris. Bara en toa och ingen uteservering. Lite svårt med engelska bland personalen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack PierreJkpg
Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Väldigt bra burgare med pulled pork eller pulled beef. Trevlig personal. Snabb service. Spartansk lite tråkig inredning. Väldigt bra musik om man som oss gillar klassisk country musik. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Brainkitten
Omdömet skrevs 28 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe och kändes verkligen som ett riktigt polskt hak! Åt en vegetarisk burgare som var kanon! Brödet är fluffigt och stor portion pomfritt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack eelinrutgersson
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Tog en Italian smörgås. Mängden majonäs fördärvade den, hade jag vetat om det innan hade jag tagit utan majonäs och stället hade kunnat få en 4a.
Du beställer och betalar vid kassan.
Man sitter inte bekvämt här. Måste poängtera att det här är ett snabbmatställe och inte rn restaurang.
De har WiFi här.

Datum för besöket: februari 2020
Tack nkarlsson

Resenärer som tittade på Rednek by Stah tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Rednek by Stah? Berätta vad du tyckte!