“Avsmakningsmeny”
Omdöme om Fino Restaurant

Fino Restaurant
Rankad som nr 14 av 883 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Vi beställde avsmakningsmeny och vinpaket. Vi blev inte besvikna utan fick en superb måltid. Gå hit!

Tack mariapK180ER

Omdömet skrevs 11 juni 2019

Vi blev serverade av en ung kille som var superproffsig och hade ett jättefint bemötande. Eftersom vi var där sent och många väntade mat innan oss så tog det längre tid men vi fick gratis spännande aptitretare och en slags dryck och för oss var det ett så trevligt ställe att den tiden inte spelade någon roll. Och när vi sedan fick maten- Oj vad det var värt den väntan! En fantastisk smakupplevelse, matkonst i sin allra finaste form. Vi tänkte sedan att det kanske var för sent att beställa efterrätt men nej, de serverade och hade öppet så länge kunderna önskade verkade det som. Värt varenda krona!

Tack Epicurean_bohemian
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Trevlig personal och supergod mat. Vi fick smårätter serverade när vi väntade på vår mat. Spännande smaker och snyggt serverat. Ät här!

Tack magdalenaa2016
Omdömet skrevs 7 juni 2019

Åt en tre rätters middag med vin. Vi var lyriska över smakerna. Trevligt med små extra rätter som vi blev bjudna på mellan våra rätter. Personalen var suverän och gjorde verkligen allt för att vi skulle trivas. Ät här ni blir inte besvikna

Tack 021Annette
Omdömet skrevs 22 april 2019 från mobil enhet

Mysigt Personligt
Fantastisk Smakupplevelse
Upplägget var konstnärligt och smakerna dansade runt i munnen.
Rekommenderas starkt ... ligger på sidogata och är nog därför helt beroende av god mat och service.

Datum för besöket: april 2019
2  Tack 260peri

Resenärer som tittade på Fino Restaurant tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Fino Restaurant? Berätta vad du tyckte!