Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

+ centralt, stora rum, bra ac, rent och fräscht (städar varje dag med nya sängkläder och handdukar), bra mörkläggningsgardiner, mycket bra frukost, centralt, personalen rekommenderade väldigt bra restauranger, gratis båttur med en väldigt trevlig kapten längst floden för alla gäster (bra start på semestern).

- sängen är väldigt mjuk, inga internationella tv-kanaler, tunna täcken och kuddar (blev dock bättre när jag fick två kuddar och tre täcken), ligger dessvärre vid en större väg, tråkig utsikt från rummen som vätter bort från floden (ödetomt), gymet är rent av farligt för maskinerna var felaktigt ihopsatta.

Är mycket nöjd med vår vistelse här och rekommenderar detta hotellet för er vistelse i Gdansk men det som drar ner betyget från 5 till 4 stjärnor är framförallt det farliga gymmet och den mjuka sängen med tunna täcken och kuddarna.

Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack carolina m
Omdömet skrevs 13 september 2017

Bokade en weekendresa till Polen där Gdansk var resmålet. Hade sett tidigare att hotellet fått bra recensioner och låg nära gamla stan. Hotellet är rent och fint. Personalen var mycket trevliga och höll god service. Rummet och sängarna var helt ok. Nära till gamla stan och hotellet låg vackert vid kanalen. Passa på att åka med hotellets båt på en liten gratis rundtur. Åt gott på hotellets restaurang. Mycket beröm för hotellet men också ett minus för väldigt dyr frukost som man fick köpa till för 17 euro per person. Detta gjorde att vi gick ut på stan och åt frukost på restaurang för halva den kostnaden. Kommer gärna tillbaka till hotellet fler gånger

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack mr_jtm
Omdömet skrevs 27 augusti 2017

Ett bra val för en weekendsemester. Ligger på lagom avstånd till centrum, bra service. Frukosten var väldigt omfattande fanns allt möjligt. Personalen fyllde på hela tiden och såg till att disk och annat plockades undan. Fina välstädad rum.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Travelwomen_12
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Vi kom till hotellet ifrån färjan tidig morgon. Tänkte bara sätta in bagaget tills vi fick rummet, men fick ett rum direkt. Väldigt trevlig personal. Rummet var stort , sköna sängar, lugnt o tyst, väldigt rent. Kvällen avslutades i hotellets restaurang. Satt ute längs kanalen. Mycket trevlig servitör, maten var god. Kan rekommendera detta hotell.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack 74tea
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Superfräscht hotell som är modern. Ligger med gångavstånd till gamla stan. Hotellet erbjuder kostnadsfri båttur i den vackra omgivningen. Båtturen förbokas i receptionen.
Rekommenderar varmt detta hotell. Frukost ingår ej.

Bodde här: juli 2017
Tack Eva S