Orbitz.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Expedia.com88 US$
ZenHotels.com96 US$
Omdömet skrevs 1 oktober 2020 från mobil enhet

Läget är bästa möjliga i Old town men samtidigt i ett tyst och lugnt läge på en sidogata. Det är modernt, rent och rummen tycks vara ljudisolerade även om vi hörde enstaka ljud från angränsande rum. Positivt att frukosten delvis var varierad samtliga 6 nätter vi bodde på hotellet. Personalen väldigt vänliga och hjälpsamma. Enda undantaget var en blond kvinna i receptionen som var arg och oförskämd mot både gäster samt en ur personalen. Tyvärr finns inte heller kylskåp på rummen, men det gick att lösa genom att hämta en fylld ishink i receptionen. Vi bor gärna igen på detta hotell!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Valdemar43
Katarzyna Wojtak, Sprzedaż på Hampton by Hilton Gdansk Old Town, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Dear Valdemar,

Thank You very much for your opinion. We are glad that your stay was marvellous, we always aim for the best.
Reviews like yours gives us apprecation for our services.
Please visti us agian.

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Ett stort relativt nytt och modernt hotell i Gdansks gamla stan med gångavstånd till det mesta. Rejäla rum, skön säng, utmärkt frukost och trevlig personal. Parkering i garage mot avgift finns. Prisvärt boende.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack guarani55

Dear Guarani55,

Thank You for your review, we are extremly satisfied that your stay was marvellous.
It was a pleasure to host you.
Visit us again and have a nice day

Omdömet skrevs 23 februari 2020

Läget var bra beläget i gamla stan. Väldigt mysigt där. Hotellet var fräscht. De flesta av personalen var väldigt hjälpsamma och trevliga. Frukosten var bra varierande de 2 första dagarna men de 2 sista så hade de tagit bort våffelmaskinerna och ersatt med smaklösa kakor vilket var ett stort MINUS.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Akirec740
Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

+Snyggt filminspirerad inredning. Mycket bra kök och drinkar. Rummen stora med bra sängar/kläder.
Trevlig personal som var väl tillmötesgående.
Läget perfekt, nära till allt.
- Gick inte alls att öppna fönsterna, ingen frisk luft i rummen. Inget skohorn.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack RobinDinny
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Utanför dörrarna till hotellet ligger hela gamla stan i Gdansk för dina fötter. Allting som vi ville se och uppleva kunde nås på gångavstånd. Bra frukost och service på hotellet. Inget att klaga på. Andra gången vi har bott på hotellet. Prisvärt och rekommenderas.

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Tack Claes G