FindHotel
Expedia.com103 US$
Priceline95 US$
ZenHotels.com107 US$
Omdömet skrevs 26 december 2019

Ett hotell med hög kvalite och hög standard till bra pris!
Personalen trevlig, och bemötande. Kanske något långsam vid incheckning när vi var ett stort gäng som kom. Frukosten var kanske något snål i utbudet men i helhet mycket bra och sängarna kanske var lite hårda, men för 1-2 nätter inga som helst problem :)

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Viktor J
Omdömet skrevs 25 november 2019

Gruppen anlände sent och i två omgångar, detta va inget problem, första delen av gruppen fick tillgång till ett rum även om det var bokat i ett annat namn. så länge bokningsnumret kunde uppvisas.

Jättebra service och frukosten är nästan enskilt en anledning att åka till Polen.

Tack för vistelsen!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack jpette988288
Omdömet skrevs 20 november 2019

Kan varmt rekommendera detta hotell!! Trevlig personal, god frukost med stort utbud, sköna sängar, välstädat och ett perfekt läge. Om jag åker tillbaka till Gdansk bor jag gärna på detta hotellet igen.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Safari667201
Omdömet skrevs 11 september 2019

Hotellet kan inte vara placerat bättre om man vi bo mitt i gamla stan. Service och rum fantastiskt bra. Frukosten god men inget speciellt. Jag ville ha kokta ägg, men enligt policyn så hade man slutat med att servera sådana. Lustigt att man samtidigt gjorde reklam för ägg Benedictin!! och även serverade kokta ägghalver på ett fat med majonäs.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Lars B
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Nytt och frächt hotell. Ligger mitt i smeten till gamla stan. Kanonfrukost med det mesta man kan önska.Tips att kolla efter bakdörren som ligger vid hissarna, då kommer man direkt ut på en gågata i gamla stan. Mycket fina rum. Det enda som saknas på hotellet är bättre engelsktalande personal i receptionen och kanske pool eller spa-del.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Danne_db