“Kanon gott”
Omdöme om Pomelo Bistro

Pomelo Bistro
Rankad som nr 13 av 673 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Liten mysig restaurang med trevlig personal. Bra drinkar. Frun och jag åt kyckling med klyftpotatis och tillbehör, bland annat en hemma gjord ketchup som var mycket god. Inte mängder med rätter på menyn men alla med en egen touch. Kan varmt rekommendera denna lilla pärla som endast funnits i ca tre månader.

Tack Stefan J
Piotr E, Właściciel på Pomelo Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2018

Tack så mycket för din recension.
Hälsningar och välkommen igen.

Omdömet skrevs i går från mobil enhet

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan

Resenärer som tittade på Pomelo Bistro tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Pomelo Bistro? Berätta vad du tyckte!