“Kompetent, trevlig personal. Behaglig miljö. Rekommenderas.”
Omdöme om Marina Day Spa

Marina Day Spa
Rankad som nr 3 av 35 Spa och välmående i Gdansk
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Badrum, Anpassat för rullstol
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Kompetent och trevlig personal. Hjälpsamma, omtänksamma. Jag är mycket nöjd med samtliga behandlingar som jag fick, både manicure och pedicure hos Natalia, och återkommer gärna.

1  Tack Jacobsson1

Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Helt underbart! Vi spenderade fem timmar och blev så väl omhändertagna. Det är så väl värt att besöka och ta behandlingar här. Vi kommer tillbaka!

Tack Carola E
Martyna K, Kierownik på Marina Day Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Thank you for your opinion :) We hope to see you soon in our beauty spa!

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bra service och bra priser. Vi testade massage, pedikyr, manikyr och hårfrisering. Alla i sällskapet var jättenöjda.

Tack stintan1
Martyna K, Kierownik på Marina Day Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2018

Thank you very much for your opinion :)

Omdömet skrevs 28 december 2017

Jag hade bokat in mig mig på ansiktsbehandling. Vi skulle bestämma behandling efter att de tittat på min hudtyp och det skulle pågå 1 h och kosta från 150 zl. Väl på plats bestämde vi en behandling. Hon behandlade mig i 10 min, därefter satte hon på en ansiktsmask som skulle verka i 20 min. Därefter var jag klar. Kände mig oerhört besviken att "behandlingen" bestod av i princip endast 10 min behandling och för det betalade jag 200 zl. Jag berättade efteråt att jag kände mig besviken och lurad men de kunde ingenting göra. Stället är däremot fräscht. De övriga i mitt sällskap valde massage och de var mycket nöjda.

3  Tack Josefin H
Martyna K, Kierownik på Marina Day Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2018

Thank you very much for your opinion. We are very sorry about the situation. Cosmetologist after the consultation with you chose a treatment especially for you in a special price (lower price than the regular one) and special mask with neutral fragrance. Anyway, we hope you are pleased with the result of your treatment which was in our specialists opinion, very good. We hope to see you soon.

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommenderas. Tog 1 h helkropp och 30 min fotmassage för 230 zloty, bra bemötande och go massage. Fina lokaler! Personalen var trevlig och professionell, ett plus för kaffet de bjöd på efteråt. Kommer återvända till detta ställe vid nästa besök i Gdansk.

Tack Linnea K

Thank you very much for your opinion. We hope to see you soon.

Resenärer som tittade på Marina Day Spa tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Marina Day Spa? Berätta vad du tyckte!