“Sååå bra och god mat!”
Omdöme om Chleb i Wino

Chleb i Wino
Rankad som nr 22 av 659 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

När vi kom dit var det fullt och vi fick vänta på bord men det va de verkligen värt! Till förrätt tog vi carpaccio och bruschetta som var magisk!!!!! Till huvudrätt blev det laxpasta och tryffel kycklingpasta som likaså de va underbart gott. Delade en flaska rött vin och trevlig personal! TOPPEN REKOMMENDERAR ALLA ATT GÅ HIT! :D

Tack Anna J

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Vi ville beställa mojito som är säkert kort men de ville att vi prova deras special drinkar, vilket man ångra de smakade parfym. Vi åt pizza som var tunna och jätte stora.. inte ngn ost knappt på. När vi ville beställa mer försökte vi få kontakt men de ”såg” inte oss. Så vi tog notan direkt och gick dörefrer.

Tack Karolina J
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi fick vänta ca 20 min på att få bord men det var det definitivt värt! Vi beställde varsin förrätt och huvudrätt. Rejäla portioner och allting var supergott!

Tack Ina T
Omdömet skrevs 14 februari 2018

Både bra och dåligt eller så hade vi otur. Väldigt mysigt inrett, boka bord för besök på kvällen rekommenderas. Första kvällen vi åt där fick 2 st i vårt sällskap maträtt med fel ingredienser, servitören vägrade erkänna felet trots att felet var uppenbart och att vi påtalade det. Hade inte tänkt att besöka dem igen men restaurangen låg vägg i vägg med vårt hotell och vi ville äta Polsk gulaschsoppa sista dagen innan flyget och de hade sådan, billig dessutom och den var jättegod och spicey, rekommenderas!

Tack Tompakinen
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Riktigt bra drinkar, mer behöver man egentligen inte säga! gå igenom barmenyn så kommer ni inte bli besvikna!!

Tack Rasmus B

Resenärer som tittade på Chleb i Wino tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Chleb i Wino? Berätta vad du tyckte!