“Wow - otroligt god och fin mat! Ett av de bästa restaurangerna jag ätit på. ”
Omdöme om Correze

Correze
Rankad som nr 3 av 674 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Superfin restaurang med otroligt god mat. Vi åt, anka, lamm, red snapper och till förrätt delade vi på en chark/tapas bricka. Maten var så god att vi var tvugna att beställa en till förrätt till efterrätt.

Wow, ni borde verkligen prioritera ett besök här när ni är o Gdansk.

Väldigt bra service också!

Tack Matuppfostran
Aneta S, Właściciel på Correze, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Dear Guests, Thank you very much for your amazing opinion. So nice to read..:) It was a huge pleasure to host you, we hope to see you next time. Best wishes from Correze Staff :)))

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang med få platser, kan vara bra att boka bord innan. Goda drinkar och trevlig personal. Maten var god, men inget speciellt. Stora efterrätter!

Tack Kajsa B
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt varsin fiskrätt och blev supernöjda. Gott vin och goda drinkar. Vi var lite tidiga men inga problem att ändra bokningen. Mycket turister, hälften var svenskar. Trevlig och hjälpsam personal. God marängtårta.

Tack Bjarhult
Aneta S, Właściciel på Correze, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Thank you very much for your nice opinion :) Hope to see you next time. Greetings from Correze Staff :)

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Vi bokade bord för 12 personer en fredagskväll. Mycket fin inredning och supertrevlig personal.
Löksoppan till förrätt och beef bourguignon till varmrätt, prosecco och gott rött vin! Alla 12 åt lite olika maträtter och alla var väldigt nöjda, de hade vågat göra mer än bara klassiskt och otroligt vackra upplägg. Mycket bra vegetariska alternativ likaså kött alternativen. Hit rekommenderar jag alla att besöka när ni åker till Gdansk, absolut en av de bästa restaurangerna jag varit på. En poppis restaurang för den var fullsatt när vi kom runt 21. Tack så hemskt mycket för denna fantastiska upplevelse hos er!

Tack Sophiesthlm
Aneta S, Właściciel på Correze, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Dear Sophie, Thank you very much for you being in Correze with your friends :) We are very happy that you enjoyed food and atmosphere :) Thank you for recommendation and we hope to see you next time :) Everything the best for you. Correze Staff!

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Både jag och min partner valde kött till huvudrätt, varsin efterrätt och rött vin till detta. Maten var fantastisk och servicen likaså. Absolut inget att klaga på!

Tack Ina T
Aneta S, Właściciel på Correze, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Dear Ina, thank you very much for you nice opinion. Greetings and hugs from Correze Staff :)

Resenärer som tittade på Correze tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Correze? Berätta vad du tyckte!