“Mycket bra restaurang! Goda”
Omdöme om Restauracja Sapore

Restauracja Sapore
Rankad som nr 103 av 875 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mycket bra restaurang! Goda pizzor och pasta. Maten kom fort. Gästvänlig personal,rekommenderas starkt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack perenkurs

Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Vi kom vid kl 13.30 och beställde varsin pizza. Vi fick inte vår mat förrän efter ca 40 min. De hade tydligen ett stort sällskap i en annan lokal. Hade varit bra om de berättat det från början. När vi väl fick våra pizzor så var de jättegoda.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 153annikas
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Beställde in revbensspjäll med bakad potatis. Fick något torrt karré med potatisklyftor. När man klagade så bytte de ut rätten mot kyckling lever.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack ThomasB4538
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

God och väl tillagad frukost. Riktiga råvaror och väldigt trevlig personal, duktiga på engelska också. Tog frukostmeny nr 4, ville ta deras fisksoppa men det var en kvart kvar på deras frukosttid, synd!

Datum för besöket: juni 2019
Tack Tiillaan
Omdömet skrevs 18 juni 2019 från mobil enhet

Jättetrevligt ställe med trevlig personal och bra läge, finns gott om platser på uteserveringen och pizzorna är billiga och goda! Brett utbud av mat och dryck

Datum för besöket: juni 2019
Tack kemo7577

Resenärer som tittade på Restauracja Sapore tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Restauracja Sapore? Berätta vad du tyckte!