Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Var där i kyliga november. Mycket bra service och spa-avdelningen var fräsch och avkopplande. Behandlingarna var lite väl dyra.
Personalen gav en gärna tips på bra restauranger osv i Gdansk. Hotellrummen var mycket fräscha.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack U7039PBsarah
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Bra hotell, trevlig reception, inga problem, bra lösning att beställa taxi, flyt, bra drinkar, bra lunch, nära till gamla stan.
Bokade transfer via hotellet från flygplatsen men de hade inte koll på vårt flight så fick ta taxi tidigare än vad vi bokat. Gick bra ändå.
Lätt incheckning, ok frukost (kunde varit mer kul grejer och mindre röror), ok kaffe, fin utsikt, Fint rum på våning 5, rum 502 passade super för ett par med mycket fin inredning.

Tips för att välja rum: Par välj rum 502 :)
  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Sophiesthlm
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Riktigt bra hotell som har det mesta. Trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Fina och fräscha rum, bra städning. Helt OK läge. Knappt 5 min att gå till Gamla Stan. Det finns en liten matbutik tvärs över gatan om man vill unna sig en god lokal öl eller korv. Riktigt-riktigt bra frukost. Spa anläggning är helt OK men det luktar sådär i jakuzzi, det känns att det luktar mögel eller sådant. Vet ej. Tog tre olika massagebehandlingar som var rätt så bra!
Nackdelar:
Personal i restauranger (både på frukost och middag) behöver gå någonslags utbildning i kundservice. Väldigt stela unga killar och tjejer som inte bjuder på ett leende utan gör sitt jobb med ett stenansikte. Snabbt, rutinerat och väldigt opersonligt.

Maten på middagar var rätt bra med fint upplägg, förutom en hamburgare som var torr och smaklös. Däremot toppenbra råbiff. Rekommenderar!

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Dmitry S
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Mycket fint och fräscht hotell! Som erbjuder spa-avdelning i priset. Hade ett standard rum och på botten och är mycket nöjd! Ligger bara 10 minuter till fot från old town! Där de finns mycket bra restauranger! Kan absolut rekommendera detta!

Bodde här: februari 2018
Tack Emil J
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Prisvärt, trevlig och serviceinriktad personal, modernt och nybyggt, riktigt bra frukost!! Vi provade aldrig releasen, men var ner och tittade, den såg trevlig ut. Bra rum med trevlig utsikt över hamnbassängen.

Tips för att välja rum: Nära gamla stan.
  • Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Pasi R