“Mycket god mat”

Kök: Polskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åt fläskmedaljoner som var så vällagade att köttet föll isär. Vi fick vår mat snabbt och servicen var väldigt bra. Bra priser på både mat och dryck. Fina drinkar och servering både inomhus och utomhus. Sitter du utomhus så gå in och titta på deras fina möbler som finns där och även deras toaletter i mosaik. Är du medlem i Cash back world så glöm inte lämna fram ditt kort.

Tack Jill F

Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Mycket bra ställe! Personalen är bra på engelska och uppmärksam då man vill beställa! Vi åt musslor, räkor, lax tatar och sallad! Alla var mycket nöjda!

Tack carinas686
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fint läge men så dålig restaurang.
Personalen var slö och oseriös. Menyn var luddig, valde en sallad, när den kom var den dränkt i senap.
Mitt sällskap valde lax, när den kom in var den helt sönderstekt, ingen dressing. Svårt att kalla på personalens uppmärksamhet. Slutade med att vi inte kunde äta upp.

1  Tack sophiapl
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Ännu en underbar bra måltid i vänners sällskap. Maten var vällagad och smakrik. Fina musslor och fin brushetta. Varmrätterna var helt utsökta.

Tack Janne W
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Först av allt, det här är inte en top notch Restaurang. Men den är belägen på en bra plats och maten är helt ok. Priserna är helt okej med tanke på läget och personalen är vänlig. Jag skulle inte rekommendera det för en kvällsmiddag, men definitivt för en snabb och billig lunch. Ha inte alltför höga förväntningar så kommer du inte bli besviken.

Tack MikaelOchMalin
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original

Resenärer som tittade på Tawerna Dominikanska tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Tawerna Dominikanska? Berätta vad du tyckte!