“Bra musik, inte mer”
Omdöme om Long Street 52

Long Street 52
Rankad som nr 229 av 689 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi tittade in här för att äta lite ”mellanmål” på eftermiddagen. Beställde beef tartar och focaccia. Focaccian var en hel pizza, och helt smaklös. Tartaren smakade väldigt starkt av senap. Andra gäster åt hamburgare som såg fina ut.

Tack UlrikaS3

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Själva restaurangen är fin med go musik, men toaletten var usel. Toalettsitsen låg på golvet, smutsig och inget papper. Personalen var slapp, så inget för den som gillar service. Kändes som att det var osämja bland personalen och att de inte brydde sig något större alls. Men vill man äta en god burgare ska man gå hit och bortse från allt de andra. Väldigt bra smaker i burgaren och saftig och välgjord. Vi hade tänkt att gå till en annan burgar resturang men det var fullt, men det gjorde ingenting för maten var väldigt bra.

Tack lillcami
Omdömet skrevs 30 december 2017

God öl, bra musik, goda burgare. Vi fick vänta på mat en liten stund, men den det var den enda man kan klaga på.
Himmelsk god drink som heter Grzegorz Brzeczyszczykiewicz.

Tack Kasia K
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Hamnade här på grund av att Original Burgers var fullsatt. God öl och goda burgare. Tyvärr var lökringarna slut och maten tog ganska lång tid att få in. Men vad gör väl det när dom bästa jullåtarna rullar i högtalarna och stämningen är god. Vi är nöjda .

Tack Julia H
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Droppade in på efterrätt. Blev en brownie som var ganska torr och inte så mycket chokladsmak. Drack deras drink som var kvällens special och den var ingen höjdare. Smakade vattnig saft med en eftersmak av alkohol.
Åt ingen annan mat så kan inte bedöma det.

Tack Marcus P

Resenärer som tittade på Long Street 52 tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Long Street 52? Berätta vad du tyckte!