“Inte samma polska restaruang”
Omdöme om Zielony Smok

Zielony Smok
Rankad som nr 144 av 929 Restauranger i Gdansk
Kök: Polskt, Soppa
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

Andra besöket där, blev besviken då det vid förra besöket var en genuin polsk restaurang med polska rätter. Kan dock inte klaga på maten, den var verkligen utsökt

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 673matsg

Omdömet skrevs 19 mars 2020

Denna lilla restaurang, belägen i en källare, är en riktig pärla. En bra meny och väldigt god mat. Öl och vin men ingen annan alkohol. Min fru och jag blev överväldigade över den väldigt goda och prisvärda maten. Vi kan varmt rekommendera denna enkla och mysiga restaurang. Fantastisk personal! Väl värd ett besök!

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack HeleneandAnders
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Riktig polsk husman. Stora portioner. Trevliga servitriser. Billigt, gott, varmt och mättande. Värt ett besök om man vill äta polsk mat.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 624ewaf
Omdömet skrevs 15 december 2018 från mobil enhet

Tittade in för att jag såg att dom hade Gurksoppa på menyn, beställde det med pratat pancakes gypsian style(raggmunk m kött) med en porter. Maten var fantastisk god och mättande samt billig. Fanns också engelsk meny. Rekommenderas

Datum för besöket: december 2018
Tack 673matsg
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Jättegod mat (jag åt gulaschsoppan), väldigt generösa portioner, trevlig personal och jättelåga priser. Rekommenderar verkligen ett besök här! Kan vara lite svår att hitta då den är en trappa ned, men verkligen värd att leta upp!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Sanzetth

Resenärer som tittade på Zielony Smok tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Zielony Smok? Berätta vad du tyckte!