Omdömet skrevs 30 oktober 2019 från mobil enhet

Hotellet ser fint ut på bilderna men levde tyvärr inte upp till förväntningarna.
Rummen är pyttesmå och ”dubbelsängen” 140 cm bred. Vi var tvungna att uppgradera för att få vars en 90-säng att sova i.
Sängarna var dessutom STENHÅRDA - det värsta jag varit med om! Hade ont i rumpa, rygg och höfter efter att ha sovit på en brits.
Frukosten var en besvikelse.
I övrigt är hotellet nytt/fräscht.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack johannah373
Sadova H, S&M Specialist på Hotel Sadova, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2019

Dear Joahannah,
thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences, but please note, that we inform on our website and in every our offers that in double economy rooms beds has 140 cm width. We care about fresh, various and rich breakfasts, so we are very sorry that they did not meet your expectations. Despite this, we hope that you will visit us again!

Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

På bilder ser hotellet lyxigt och fräscht ut. Det var jättefint i lobby och matsal, men rummet var mindre än förväntat och dubbelsängen var bara 140 cm och stenhård, med väldigt små och få kuddar. Spaavdelningen var fräsch, men liten. Vi gick dit vid 10 på morgonen, men fick inte någon lugn och ro. Städpersonalen rengjorde omklädningsrummen med högtryckstvätt under hela vistelsen så att man knappt kunde höra vad man tänkte. Gymmet innehöll endast löpband och crosstrainers, inga fria vikter eller maskiner. Frukosten ingick ej och kunde köpas till överpris (60 sloty), det var den inte värd. Det fanns en minibar med öl på rummet, men ingen kapsylöppnare för att kunna dricka ölen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack W3915VNemmah
Omdömet skrevs 9 juni 2019

Hotellet är ett bra 4-stjärnigt hotell. Rent och fräscht. Något smala dubbelsängar. Rikligt och fräsch urval i frukostmatsalen. Bra badavdelning med hyggligt stor pool. Gymmet innehåller främst motionscyklar och löpband. Mestadels trevlig personal i rceptionen. Framför allt promenadavstånd till `alla´ sevärdheter.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack KlasF_11
Omdömet skrevs 14 april 2019

Var en weekend i Gdansk och bodde på Hotel Sadova. Hotellet ligger bra till med promenadavstånd till gamla stan. Det var rent och fint med mysig lobby där det gick att mysa med en drink. Sängarna var hårda och frukosten ingick inte. Vi köpte till den och det var ett bra val. En fantastisk frukost!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Camilla E
Omdömet skrevs 7 april 2019 från mobil enhet

Jätte fint hotel ! Ligger bra till, lagom avstånd till huvudgatan , bra frukost , fina rum . Härlig pool. Toppen service , fick checka in redan vid kl 9 på morgonen och fick förlänga utcheckningen gratis .
Rekommenderas varmt .

Datum för vistelsen: april 2019